• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4157 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

الو... اعتماد

به عنوان يكي از شاكيان شركت داتيس‌خودرو انتظار داريم مسوولان قضايي كشور زودتر موضوع شكايت ما را حل و فصل كنند. الان پرونده شكايت ما از اين شركت در دادسراي ناحيه دو واقع در سعادت‌آباد در جريان است. موضوع هم از اين قرار است كه شركت داتيس‌خودرو بدون داشتن مجوز اقدام به اخذ پول از مردم براي تحويل خودروي وارداتي كرده است. پس از آشفتگي بازار ارز و محدوديت‌هايي كه اعمال شد اين شركت از ما امضاي رضايت گرفت ولي بدون تحويل خودرو همچنان در انتظار تحويل خودرو هستيم و از سوء رفتار اين شركت شكايت كرده‌ايم.

09120002383

چرا شما كه خودتان روزنامه داريد و درباره همه‌چيز گزارش تهيه مي‌كنيد درباره همه ابعاد كاغذ گزارش تهيه نكرديد؟ البته گزارش و يادداشت‌هاي شماره قبلي «اعتماد» را ديده‌ام. منظورمان اين است كه در تمام ماه‌هاي گذشته موضوع كاغذ بحراني بوده است. اما خود شما مطبوعاتي‌ها كم به آن پرداختيد. مثلا چرا وزير صنعت را نخواستيد و از او درباره نحوه واگذاري ارز و واردات كاغذ نپرسيديد. شما كه اين همه مصاحبه كار كرديد در اين مدت يكي را هم به مصاحبه با وزير صنعت اختصاص مي‌داديد و فقط درباره بازار كاغذ از او مي‌پرسيديد. من خودم خرده فروش كاغذ هستم. واقعا مي‌شد جلوي اين همه احتكار و خراب كردن بازار را گرفت.

۰۹۱۲۰۰۰۱۱۳۱

من هم معتقدم فساد در كشور رخنه كرده است وگرنه رهبر انقلاب نمي‌فرمودند اژدهاي هفت‌سر. اما يك نفر به آن آقايي كه اين روزها كارش شده ويدئو پركردن و تحريك مردم بگويد ما نخواهيم شما از زبان ما حرف بزنيد بايد چه كسي را ببينيم؟

۰۹۹۰۰۰۰۲۹۳۱

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون