• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3954 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان

سخنگوي ستاد مديريت بحران كشور:

آمار دقيقي از حجم خسارت‌ها نداريم

دكتر بهنام سعيدي، سخنگوي ستاد مديريت بحران كشور در گفت‌وگو با «اعتماد» با اشاره به اينكه بيش از 14 كارگروه براي كمك به آسيب‌ديدگان زلزله استان‌هاي غربي كشور تشكيل شده است، گفت: از همان دقايق ابتدايي وقوع زلزله اكيپ‌هاي امداد و نجات از مناطق مجاور با شهرهاي درگير با اين حادثه به محل‌هاي حادثه اعزام شدند و عمليات امداد رساني را آغاز كردند.
وي با ذكر اينكه آمار دقيقي در خصوص حجم نيروها و امكاناتي كه به شهرهاي زلزله زده اعزام شده وجود ندارد، گفت: از آنجايي كه از نقاط مختلف نيروها و امكانات اعزام مي‌شوند و هنوزهيچ كدام آمار دقيقي به ما اعلام نكرده‌اند، نمي‌توانيم در مورد آمار دقيق و حجم اطلاع‌رساني صحبت كنيم.
به گفته وي جوانرود، كرمانشاه، فلات باباجان، كردزا، قصرشيرين و سرپل‌ذهاب از جمله مناطقي هستند كه بيشترين خسارت را در اين زلزله داشته‌اند.
سعيدي همچنين درخصوص پخش اخباري مبني براحتمال وقوع زلزله‌اي قريب‌الوقوع در تهران نيز گفت: اينها همه شايعه است و هيچ دليل و سندي براي آن وجود ندارد. در حقيقت هيچ نشانه‌اي از بروز زلزله در تهران مشاهده نشده است و لزومي ندارد كه شهروندان تهراني از اين مساله ترسي داشته باشند.
سخنگوي ستاد مديريت بحران كشور در مورد هماهنگي دستگاه‌هاي دست‌اندركار براي كمك به زلزله‌زدگان نيز گفت: هم‌اكنون (عصر دوشنبه) تمامي مسوولان از جمله وزير كشور، وزير بهداشت، رييس ستاد بحران كشور، رييس سازمان هلال احمر و... در محل حادثه حاضر هستند و از نزديك وضعيت را رصد مي‌كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون