• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3954 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان

فرماندار قصر‌شيرين:

آب خوردني ما آلوده شده است

فرامرز اكبري، فرماندار قصرشيرين، در گفت‌وگو با «اعتماد» در خصوص آخرين وضعيت اين شهرتا عصر ديروز گفت: الان وضعيت شهر تقريبا آرام است. ولي بيشترين حجم خسارت در خود شهر قصرشيرين است. كما اينكه از 5 نفر فوت شده اين حادثه در شهر ما نيز، 4 نفر از مردم شهر و يك نفر از ميان نظاميان منطقه بوده‌اند. 40 نفر مصدوم ما نيز اكثرا از ميان اهالي خود قصرشيرين هستند. وي در مورد ميزان خسارت ناشي از اين زلزله گفت: تقريبا 80 درصد از ساختمان‌هاي قصرشيرين بين 10 تا 50 درصد خسارت ديده‌اند و ديوار اكثر ساختمان‌ها ترك برداشته است.
اكبري يكي از بزرگ‌ترين مشكلات زلزله‌زدگان اين شهر را كمبود چادرهاي اسكان عنوان كرد و گفت: متاسفانه با وجود پيگيري‌هاي ما هنوز چادر براي ما ارسال نشده است و به همين دليل نمي‌دانيم مردمي كه خانه‌هاي‌شان را ازدست داده‌اند و محلي براي سكونت ندارند، امشب را چگونه سپري خواهند كرد.
فرماندارقصرشيرين در ادامه با ذكر اينكه 3-2 نقطه براي اسكان حادثه‌ديدگان در نظر گرفته شده، گفت: با رسيدن چادرها، كمپ‌هاي‌مان در اين نقاط داير خواهند شد.
وي همچنين با ذكر اينكه هنوز نتوانسته‌ايم مشكل آب شهروندان را حل كنيم، گفت: خوشبختانه گاز و برق شهر و منطقه وصل است. تنها مشكل ما مشكل آب است كه به خاطر زلزله منابع آب زير‌زميني ما آلوده و گل‌آلود شده و قابل استفاده به عنوان آب شرب نيست. براي همين نياز مبرمي به بطري‌هاي آب و بسته‌بندي شده داريم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون