• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3954 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان

نشست كاپيتان سابق تيم ملي با رييس فدراسيون فوتبال درباره فساد

دايي: بايد با فساد جدي مبارزه كرد

نشست مشترك مهدي تاج و علي دايي صبح روز دوشنبه برگزار شد كه اعضا در اين جلسه به بررسي بحث فساد پرداخته و معتقد بودند كه بايد كار كارشناسي در اين زمينه صورت بگيرد تا اين معضل از جامعه فوتبال ريشه‌كن شود.
علي دايي، پيشكسوت و كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال ضمن تسليت به جامعه ايران به خاطر درگذشت تعدادي از هموطنان عزيزمان در غرب كشور در حاشيه جلسه خود با مهدي تاج گفت: بايد كمپيني را درست كرد تا جامعه فوتبال، فدراسيون فوتبال و همه آحاد ورزش كشور با ياري رساندن به اين عزيزان، شرايط مناسب را فراهم كنند. در واقع انتظار ما اين است كه با آسيب‌ديدگان اين زلزله همدردي كنيم و هر آنچه در توان‌مان هست، از آنها دريغ نكنيم.
كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال درباره بحث فساد و موضوعاتي كه اخيرا در اين خصوص مطرح شده است، گفت: انتظار ما اين است كه با بحث فساد به صورت جدي برخورد و با كار كارشناسي و اجراي برنامه‌هاي مختلف، اين معضل ريشه‌كن شود.
فساد در جامعه وجود دارد و فوتبال نيز از اين قاعده مستثني نيست. بر همين اساس معتقدم نبايد بيش از حد بحث فساد در فوتبال را برجسته كرد و با سياه‌نمايي شرايطي فراهم شود كه اين رشته پرطرفدار مظلوم واقع شود.
فدراسيون فوتبال در‌راستاي بررسي و رفع معضلات فساد در فوتبال، قول هرگونه همكاري را داد تا با استفاده از داشته‌هاي خود و همكاري با كميته اخلاق، پليس امنيت و دستگاه‌هاي نظارتي بتواند در رفع اين مساله بكوشد. در واقع اين موضوع نياز به كار كارشناسي، تحقيقي و برنامه‌ريزي دقيق و زيربنايي دارد كه بايد ساختارش شكل بگيرد و باشگاه‌ها در كنار هيات‌هاي فوتبال استان‌هاي سراسر كشور در اين زمينه فعاليت‌هاي گسترده‌اي انجام دهند. اگر حمايت و همدلي جامعه فوتبال در اين بخش وجود داشته باشد بدون شك مي‌توان شاهد نتايج موثري در رفع اين معضل بود.
تاج از پيشنهاد جلسه با كليه دست‌اندركاران و پيشكسوتان فوتبال استقبال و اعلام كرد كه با اعضاي كميته‌هاي اخلاق و انضباطي و همچنين دستگاه‌هاي نظارتي، جلسه‌اي در اين خصوص برگزار خواهد كرد و از اظهارنظرات گفته شده به هيچ‌وجه ناراحت نبوده و اين مطالب را موجب رشد و شكوفايي فوتبال مي‌داند.
وي در پايان در خصوص روند آماده‌سازي تيم ملي فوتبال جهت حضور در رقابت‌هاي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه گفت: اميدوارم شرايط براي ملي‌پوشان به‌گونه‌اي فراهم شود كه بتوانند با برگزاري تمرينات و ديدارهاي تداركاتي، آمادگي لازم را كسب كنند. براي تيم ملي فوتبال ايران در ميادين پيش‌رو و بازي‌هاي جام‌جهاني آرزوي موفقيت دارم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون