• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4027 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ بهمن

استعفاي مسجدجامعي از رياست ستاد هماهنگي شوراياري‌هاي شهر تهران

مسجدجامعي، عضو شوراي اسلامي شهر تهران و رييس ستاد شوراياري‌هاي شهر تهران، استعفاي خود را به محسن هاشمي، رييس شوراي اسلامي شهر تهران، ارايه داد.

احمد مسجدجامعي، عضو شوراي اسلامي شهر تهران و رييس ستاد شوراياري‌هاي شهر تهران، استعفاي خود را از رياست شوراياري‌ها به محسن هاشمي، رييس شوراي اسلامي شهر تهران، ارايه داد.

متن كامل استعفاي وي به شرح زير است:

«به نام خدا

جناب آقاي مهندس محسن هاشمي

رياست محترم شوراي اسلامي شهر تهران

سلام عليكم

حضور اينجانب در ستاد هماهنگي شوراياري‌ها بر اساس باور قلبي به اثربخشي شوراياري‌ها در اداره بهتر شهر و البته براي حفظ انسجام ستاد بود و در اين مدت تلاش كردم تجربه سال‌هاي پيشين خود را در اختيار همكارانم بگذارم، هر چند در نهايت بر روي انتخاب دبير ستاد، اجماعي حاصل نشد. براي ادامه كار با درخواست اعضاي ستاد هماهنگي تمام وظايف به نائب رييس محترم ستاد واگذار شد و تمامي احكام و امور جاري با امضاي ايشان به جريان افتاد و بنا را بر آن نهادم تا پايان برگزاري انتخابات هيات رييسه شوراياري‌ها و براي حفظ يكپارچگي كارها حضور داشته باشم. خوشبختانه در مدت اين چندماه برنامه و بودجه سالانه ستاد با رويكرد تحول بخشي تنظيم و به تاييد كميسيون برنامه و بودجه رسيد.

آيين‌نامه انتخابات هيات رييسه شوراياري‌ها نيز اصلاح و تقسيم مناطق بين 6 عضو محترم انجام و اقدامات لازم براي برگزاري اين انتخابات به عمل آمد.

اكنون با توجه به عادي شدن شرايط و به جريان افتادن امور و تثبيت پست‌ها و اتمام انتخابات همان‌گونه كه پيش‌ترها نيز به جنابعالي اين موضوعات و عدم حضور در ستاد را يادآور شدم و قبل از آن نيز به همكارانم اطلاع داده بودم كناره‌گيري خود را از عضويت در ستاد هماهنگي شوراياري‌ها اعلام مي‌نمايم.

براي جنابعالي و اعضاي محترم ستاد از خداوند متعال آرزوي توفيق دارم. گفته مي‌شود آرش ميلاني گزينه حزب ملت، براي تصدي رياست شوراياري‌هاست.» تسنيم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون