• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4073 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

پاسخي به يادداشت نماينده مجلس

گروه اجتماعي| بهروز بنيادي نماينده مردم كاشمر و عضو فراكسيون اميد مجلس هفته گذشته در يادداشتي كه در روزنامه اعتماد منتشر شد نسبت به شيوه موضع‌گيري رييس سازمان حفاظت محيط زيست درباره فشارها بر كاوه مدني معاون مستعفي سازمان انتقاد كرده بود. آنچه در پي مي‌آيد جوابيه روابط عمومي سازمان حفاظت محيط زيست به اين يادداشت است.

جناب آقاي حضرتي

مديرمسئول محترم روزنامه اعتماد

موضوع: جوابيه روزنامه اعتماد

با سلام و احترام

بازگشت به مطلبي با عنوان «لزوم موضع‌گيري شفاف» در روز سه‌شنبه 28 فروردين‌ماه 1397 در آن روزنامه، خواهشمند است دستور فرمائيد براساس قانون مطبوعات و در راستاي تنوير افكار عمومي، نسبت به درج جوابيه ذيل در آن رسانه اقدام لازم بعمل آيد.

«به دليل برخي تنگ‌نظري‌هاي موجود در كشور ناچار استعفاي شما را پذيرفتم»

در پاسخ به مطلب «لزوم موضع‌گيري شفاف» در صفحه نخست آن روزنامه به تاريخ 28/1/1397، توضيح مي‌دهد:

متن استعفاي جناب آقاي دكتر كاوه مدني معاون سابق آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محيط زيست، همچنين پاسخ جناب آقاي دكتر عيسي كلانتري معاون محترم رئيس‌جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست به اين استعفا، به خوبي گوياي حجم بالاي فشارها، تنگ‌نظري‌ها و سنگ‌اندازي‌ها در اين مسير است.

در نهايت همين فشارها باعث شد تا رياست محترم سازمان به رغم ميل و علاقه شخصي خود، چنان كه در متن پذيرش استعفاي جناب آقاي دكتر كاوه مدني نيز آمده است، با اين استعفا موافقت كردند.

صد البته، اگرچه در تمام مدت فعاليت جناب آقاي دكتر كاوه مدني، همچنين در مدت زمان اخير و افزايش همجمه‌ها و فشارها، جناب آقاي دكتر عيسي كلانتري در تلاش براي حمايت و ايجاد شرايط حضور و خدمت ايشان و زمينه‌سازي براي بازگشت و خدمت ساير نخبگان كشور به وطن از هيچ كوششي دريغ نكردند، اما بنا بر مصالح عمومي جامعه و تاكيد هميشگي ايشان مبني بر ضرورت حفظ وحدت و آرامش در كشور، از رسانه‌اي كردن هجمه‌ها و فشارها و البته حمايت‌ها، خودداري كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون