• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4083 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

فضاي مجازي

تبليغ مراسم به آتش كشيدن برجام

شهر مشهد ديروز بارديگر خبر ساز شد. عده‌اي در اين شهر با انتشار پوستري با عنوان «به آتش كشيدن نمادين برجام در پاسخ به اهانت و پاره كردن برجام توسط مشاور ترامپ» در اينستاگرام و تلگرام از همشهريان خود خواستند تا در اين مراسم حاضر شوند.

 

استقبال از اظهارات رييس قوه قضاييه

«نمي‌دانم چرا از شنيدن اين بخش از فرمايش رييس محترم قوه قضاييه خيلي مشعوف شدم! ايشان فرمودند: حسب نص صريح قانون اساسي، قوه قضاييه مرجع رسيدگي به شكايات، تعديات و دعاوي مردم بالاطلاق است»

در روزهايي كه درپي فيلترينگ تلگرام با حكم بازپرس شعبه دوم دادسراي فرهنگ و رسانه، برخي كاربران در فضاي مجازي، انتقاداتي را نسبت به عملكرد قوه قضاييه مطرح كرده‌اند، غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، نماينده مردم رشت در مجلس با نقل‌قولي از رييس قوه قضاييه، از اظهارات اخير آيت‌الله آملي لاريجاني استقبال كرد.

واكنش به خود كشي سه دانش‌آموز

«در نظام آموزش و پرورش كشور چه ضعفي وجود دارد كه 3 دانش‌آموز طي هماهنگي با هم اقدام به خودكشي مي‌كنند؟ از وزير آموزش و پرورش مي‌خواهم علاوه بر توضيح در خصوص اين اتفاق ناگوار، گزارشي از روند تغييرات شيوع آسيب‌هاي اجتماعي در دانش‌آموزان منتشر كند.» پروانه مافي، نماينده مردم تهران در مجلس با انتشار توييتي نسبت به خودكشي همزمان سه دانش‌آموز واكنش نشان داد. مافي با انتشار اين توييت از وزير آموزش و پرورش خواست تا گزارشي از روند آسيب‌هاي اجتماعي در مدارس به مجلس ارايه دهد.

 

شهردار من

«شهردارتهران بايد افزون بر نيروي جواني، نسبت به به‌كارگيري جوانان و زنان متعهد و متخصص در پست‌هاي مديريت شهرداري تهران و بازسازي نيروي فكري در ساختار مديريت شهري تهران باورمند و متعهدباشد.» محمدجواد حق‌شناس در صفحه شخصي خود در توييتر با انتشار توييتي با هشتگ شهردار من از ويژگي‌هاي شهردار مورد نظر خود نوشت. گفتني است بر اساس انتخاب اعضاي شوراي شهر، شهردار جديد تهران از ميان محسن افشاني و مكارم‌حسيني انتخاب خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون