• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4107 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۱ خرداد

فضاي مجازي

انحراف از قانون در شهرداري

انحراف از قانون و تخلف در شهرداري تهران، موضوعي بود كه زهرا نژادبهرام، عضو شوراي شهر تهران در جلسه علني ديروز شوراي شهر به آن اشاره كرد. نژاد بهرام در توييتي با اشاره به سخنراني اخيرش در اين جلسه نوشت: «درسال‌هاي گذشته ‎#تخلف و ‎#انحراف_از_قانون پديده‌اي جاافتاده در ‎#شهرداري_تهران بوده است. 5 هزار ميلياردي كه به صورت وام دريافت شده، چيزي حدود ۶۰۰درصد افزون‌تر ازميزان تعيين شده بوده؛ هرچند اين رقم درحمل ونقل و... هزينه شده باشد اما نفس عمل، تخلف است و تخلف خطا و سنگ بناي انحراف است.»

 

بازي قدرت در پارلمان

فاطمه سعيدي، نماينده مجلس دهم مسكوت ماندن دو ماهه FATF را بازي قدرت عده‌اي در مجلس خوانده و طي توييتي به اين گروه تاخت. او در صفحه توييتري‌اش نوشت: «منافع ملي و سرنوشت كشور را به بازي قدرت خودشان گره زده‌اند. امروز براي ‎#مجلس روز تلخي بود. خوب است مدافعان مسكوت ماندن دوماهه بررسي ‎#FATF بگويند اين عمليات مشترك محصول كدام توافق پيشين است. كوتاهي نمايندگان دولت در دفاع از لايحه نيز كم‌نظير بود.»

جلسه با فعالين حوزه كودك

محمدرضا بادامچي، نماينده مجلس دهم در توييتي از ديدار با فعالين حوزه كودكان خبر داد و بيان كرد كه لايحه حمايت از كودكان نياز به چكش‌كاري‌هاي بسيار دارد. او در صفحه توييتري‌اش نوشت: «امروز (19/۰۳/97) در جلسه‌اي دوستانه با پژوهشگران و فعالين حوزه ‎#كودك، پيشنهادات و انتقادات آنان را پيرامون ‎#لايحه_حمايت_از_كودكان شنيدم. اين لايحه برخلاف تصور، نياز به چكش‌كاري‌هاي بسيار دارد. در همين‌راستا مقرر شد در قالب نشست‌هاي تخصصي، مواد و تبصره‌هاي آن به بحث گذاشته شود.»

 

عجله حقارت‌آميز خواندن الحاق ايران به CFT

محمد دهقان، عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به بيانيه‌اي كه اخيرا فراكسيون ولايي مجلس خطاب به رييس‌جمهور نوشته‌اند، پيش از تشكيل جلسه مجلس در ارتباط با FATF خواستار خودداري از پيوستن به كنوانسيون تامين مالي تروريسم شد. او در توييتي نوشت: « ‏فراكسيون نمايندگان ولايي مجلس شوراي اسلامي از ‎#رييس‌جمهور و همكاران خود در مجلس مي‌خواهد با ‎#عبرت_آموزي از اشتباهات گذشته، از تصويب لايحه الحاق به كنوانسيون تامين مالي تروريسم خودداري كرده و به ويژه پس از خروج امريكا از ‎#برجام، ‎#عجله_حقارت‌آميز در تصويب آن از خود نشان ندهند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون