• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4118 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۴ تير

هشدار پليس درباره ثبت سفارش واردات خودرو

سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، سرپرست پليس آگاهي تهران بزرگ در مورد پرداخت هرگونه پول به شركت‌هاي وارد‌كننده خودروهاي خارجي هشدار داد با اشاره به مصوبه اخير دولت مبني بر ممنوعيت ورود هرگونه خودروي خارجي و عدم اختصاص ارز به واردات آن به شهروندان توصيه كرد كه از پرداخت پول به شركت‌هايي كه همچنان مدعي واردات خودرو هستند، جدا خودداري كنند. بررسي‌هاي به عمل آمده در بازار كنوني خودروي كشور به ويژه در كلانشهر تهران حكايت از آن دارد كه برخي شركت‌هاي فعال در زمينه واردات خودرو همچنان به ثبت‌نام غيرقانوني سفارش از شهروندان براي خريد خودرو ادامه مي‌دهند كه با توجه به مصوبه اخير دولت در خصوص ممنوعيت واردات خودرو و عدم اختصاص ارز به اين موضوع، قطعا انجام تعهدات مبني بر تحويل خودرو براي اين گروه از شركت‌ها وجود نخواهد داشت.

او اضافه كرد: اين موضوع در حالي است كه عمده ثبت سفارش‌هاي اخير براي فروش خودرو، از سوي آن دسته از شركت‌ها در حال انجام و پيگيري است كه فاقد هرگونه مجوز قانوني و لازم از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت براي فعاليت قانوني در زمينه واردات خودرو هستند.

ياراحمدي ثبت سفارش براي واردات خودرو را در حال حاضر غيرقانوني برشمرد و گفت: اين اقدامات به احتمال زياد منجر به كلاهبرداري خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون