• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4135 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

ويژه‌برنامه‌اي براي سالروز تولد يك بازيگر

احترام برومند مي‌گويد: اگر چه موزه تئاتر قرار است راه‌اندازي شود اما هنوز در فكر جايي هستم تا تمام آثار و يادگاري‌هاي داود رشيدي را در آنجا نمايش دهم.

به گزارش ايسنا، امروز 25 تيرماه سالروز تولد 85‌سالگي داود رشيدي است كه دو سال از رفتن ابدي‌اش مي‌گذرد.

در اين دو سال خانواده اين هنرمند تلاش كرده‌اند همزمان با سالگرد درگذشت اين هنرمند؛ مراسمي را با عنوان اهداي جايزه‌ «داود رشيدي» به هنرمنداني از سينما و تئاتر برگزار كنند.

قرار بود مراسم امسال در شهر رشت برگزار شود اما طبق گفته احترام برومند به دليل برخي شرايط خاص كنوني؛ اين دوره هم شهريورماه در تهران برگزار خواهد شد.

او همچنين درباره محلي كه قصد داشت براي نمايش و نگه‌داري آثار و جوايز زنده‌ياد داود رشيدي راه‌اندازي كند، گفت: هنوز هم در فكر اين كار هستم و بايد شرايط آن مهيا شود چرا كه در ماه‌هاي اخير خيلي تغيير و تحولات به وجود آمده است.

با اين حال همزمان با فرارسيدن سالروز تولد داود رشيدي، تئاتر مستقل تهران برنامه‌ ويژه‌اي تدارك ديده و قرار است يك نمايشگاه عكس و پوستر برگزار كند.

اين نمايشگاه در گالري مستقل تهران با حضور احترام برومند افتتاح خواهد شد كه شامل عكس‌هايي از ادوار مختلف زندگي زنده‌ياد داود رشيدي و پوسترهايي از آثار هنري او است.

مراسم افتتاح اين نمايشگاه عكس و پوستر در قالب دو برنامه با حضور خانواده و جمعي از هنرمندان امروز دوشنبه 25 تير ماه ساعت 18 برگزار خواهد شد. سپس در راستاي حمايت از جوانان علاقه‌مند به تئاتر مدعوين به تماشاي نمايش «شپش» به نويسندگي و كارگرداني كوروش نريماني خواهند نشست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون