• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4141 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي، وزير اطلاعات:

وزارت اطلاعات با كانال‌هاي ضد ديني كه با اتاق فكر محتواي ضد ديني توليد و بازنشر مي‌كنند برخورد كرده و مديران اين كانال‌ها را شناسايي مي‌كند و درباره اين كانال‌ها ديگر بحث تذكر معنا ندارد و وزارت اطلاعات پرونده آنها را به دستگاه قضا واگذار مي‌كند.

وزارت اطلاعات هزاران كانال، گروه را كه با رويكرد امنيتي فعاليت كرده همانند سلطنت‌طلب‌ها، فرق نوظهور و منافقان تحت اشراف اطلاعاتي خود قرار داده است و با آنها برخورد مي‌كند. وزارت اطلاعات كانال‌هاي مستهجن، تروريستي و كودك‌آزاري را شناسايي كرده و نسبت به مسدود كردن آنها اقدام مي‌كند.

كارشناسان وزارت اطلاعات در رابطه با محتواي كانال‌هاي موردنظر به مساله‌اي كه جنبه ضد اخلاقي يا ضد امنيتي داشته باشد برخورد نكرده‌اند. البته برخي بر اساس نگاه جناحي مطالبي را منتشر كرده‌اند اما آيا وزارت اطلاعات بايد بر اساس ديدگاه جناحي با آنها برخورد كند.

وقتي مشكلات با هشدار، تذكر و راهنمايي حل مي‌شود، چرا بايد با مشت آهنين برخورد شود.

رهبر انقلاب فرمودند اعمال مسائل جناحي در كار اطلاعاتي يك گناه است. بر اين اساس وزارتخانه از اعمال مسائل جناحي خودداري مي‌كند.

اگر در ابتدا به اين افراد تذكر داده شده بود و در صورت عدم نتيجه اقدام بعدي صورت مي‌گرفت هزينه كمتري براي نظام داشت و اين باور ما است.

تفاوت نظرات كارشناسي بين دستگاه‌هاي مختلف يك امر بديهي و پذيرفته شده است؛ بنابراين در جمع جامعه اطلاعاتي و به ويژه ميان وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برنامه را براساس هم‌افزايي و همدلي مبتني كرديم و از اينكه كارها در مسير منازعات و رقابت‌هاي كاهنده قرار گيرد همواره اعتراض كرديم و تلاش كرديم كه هم‌افزايي و همدلي را دنبال كنيم .

همچنين علاوه بر نشست‌هايي به‌صورت ماهانه در شوراي هماهنگي جامعه اطلاعاتي و همچنين كميسيون‌هاي مشترك دستگاه‌هاي اطلاعاتي بنده نيز با آقاي طائب به صورت ماهانه جلساتي را برگزار و تبادل نظر صورت مي‌گيرد؛ بنابراين نسبت به گذشته به هم نزديك‌تر شده‌ايم و همكاري‌هاي تنگاتنگ انجام مي‌شود و اميدواريم با اين رويكرد دغدغه نمايندگان سوال‌كننده نسبت به تكرار موارد اينچنين كاهش يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون