• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4167 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۳ شهريور

با حكم رهبري صورت گرفت

انتصاب فرمانده نيروي دريايي و معاون هماهنگ‌كننده سپاه

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا در احكام جداگانه‌اي دريادار پاسدار عليرضا تنگسيري را به سمت فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و دريادار پاسدار علي فدوي را به عنوان معاون هماهنگ‌كننده سپاه منصوب كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رهبري، ‌متن احكام فرمانده كل قوا به اين شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم

دريادار پاسدار عليرضا تنگسيري

بنا به پيشنهاد فرمانده كل سپاه و نظر به تعهد و شايستگي و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب مي‌كنم.

بهره‌گيري از كاركنان متدين و انقلابي، ارتقاء آموزش و مهارت‌ها و تجهيزات و امكانات دريايي و اشراف اطلاعاتي توأم با رشد روزافزون توان و آمادگي‌هاي رزمي، تعالي معنوي و بصيرتي، توجه به نيازهاي معيشتي با رويكرد ساخت نيروي دريايي متحرك و رو به رشد تراز انقلاب اسلامي، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با خانواده بزرگ سپاه و بسيج و بخش‌هاي ذي‌ربط لشكري و كشوري در امور دريايي مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات خالصانه دريادار پاسدار علي فدوي در طول دوره مسووليت تشكر و قدرداني مي‌كنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

 

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم

دريادار پاسدار علي فدوي

بنا به پيشنهاد فرمانده كل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شايستگي، شما را به سمت معاون هماهنگ‌كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب مي‌كنم.

ارتقاي ظرفيت‌هاي كارشناسي و كارآمدي ستاد سپاه با بهره‌گيري از توانمندي‌ها و قابليت‌هاي نخبگي سپاه در نيل به پيشرفت و كسب آمادگي‌هاي همه‌جانبه در پاسداري از انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردهاي آن در تعاملي سازنده و هم‌افزا با ستاد كل و ساير سازمان‌هاي نيروهاي مسلح و لحاظ تدابير فرمانده كل سپاه مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات سردار سرتيپ پاسدار جمال‌الدين آبرومند در طول دوره مسووليت تشكر مي‌كنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون