• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4210 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

ويژه

زائران اربعين حسيني(ع) تحت پوشش بيمه ايران قرار دارند

بيمه ايران با صدور بخشنامه‌اي به‌ تمامي شعب و مراكز خود اعلام كرد: زائران اربعين حسيني(ع) كه نسبت به ثبت‌نام و اخذ ويزاي كشور عراق از طريق سامانه سماح سازمان حج و زيارت اقدام كنند، با پرداخت فقط ۱۵ هزار تومان حق بيمه، تحت پوشش بيمه‌هاي عمر، حوادث و درمان اين شركت قرار مي‌گيرند.به گزارش روابط عمومي بيمه ايران، پوشش تعهدات اين بيمه‌نامه براي هر يك از بيمه‌شدگان شامل:

پرداخت غرامت فوت به هر علت (عمر زماني) به مبلغ ۳۵۰ ميليون ريال.

پرداخت غرامت فوت ناشي از حادثه به مبلغ يك ميليارد و ۸۵۰ ميليون ريال.

پرداخت غرامت نقص عضو يا ازكارافتادگي دايم كلي يا جزيي ناشي از حادثه حداكثر ۲ ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال.

پرداخت هزينه‌هاي درماني بستري بيمارستاني و اعمال جراحي به علت بيماري يا حوادث حداكثر ۲۵۰ ميليون ريال.

پرداخت هزينه‌هاي درماني سرپايي و پاراكلينيكي به علت بيماري يا حوادث همانند انجام نوار قلب، راديولوژي، آزمايش‌ها، اورژانس، گچ‌گيري و نظاير آن تا سقف ۲۵ ميليون ريال.

پرداخت هزينه‌هاي نقل‌وانتقال پيكر هر يك از بيمه‌شدگان فوت‌ شده به هر علت، از عراق يا شهرهاي ايران به شهر محل اعزام متوفي، از محل تعهدات فوت به هر علت.

پرداخت هزينه‌هاي مربوط به نقل‌وانتقال بيمار يا مصدوم از عراق يا شهرهاي ايران به شهر محل اعزام بيمه‌ شده از محل تعهدات بستري و اعمال جراحي است.

بر اساس اين گزارش، مدت پوشش بيمه‌اي هر يك از بيمه‌شدگان حداكثر مدت ۳۰ روز است كه اين زمان در مسيرهاي زميني از فاصله ۲۰ كيلومتري پايانه‌هاي مرزي رسمي جمهوري اسلامي ايران و در مرزهاي هوايي از زمان ورود به خاك كشور عراق آغاز و در طول مدت اقامت در شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي، كاظمين، سامرا و مسيرهاي منتهي به آنها ادامه داشته و در مرزهاي زميني پس از خروج از خاك عراق و ورود به ايران تا فاصله ۲۰ كيلومتري پس از پايانه مرزي و در مرزهاي هوايي پس از خروج بيمه ‌شده از خاك عراق و ورود به ايران خاتمه مي‌يابد، مشروط بر اينكه مدت مذكور از ۳۰ روز بيشتر نباشد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام كرد:

رشد ۳۱ درصدي توزيع روغن موتور در سال جاري

موضوعات: توزيع و توليد روغن موتور در 6 ماه ابتدايي سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد همراه بوده است. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت و به نقل از مركز روابط عمومي وزارت صنعت، معدن و تجارت، توزيع و توليد روغن موتور در 6 ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته و از ۱۵۷ ميليون ليتر به ۲۰۶ ميليون ليتر افزايش يافته است. بر اين اساس، شركت نفت ايرانول با ۴۹ درصد رشد، بيشترين رشد توزيع را داشته است و سپس نفت پارس سپاهان و بهران با ۳۸، ۲۹ و ۱۶ درصد رشد مواجه بوده‌اند. جدول اطلاعات توزيع و توليد در پيوست خبر قابل ملاحظه است.


سرپرست معاونت مالي

و اقتصادي شهر تهران:

فروشگاه‌هاي شهروند ويترين اقتصادي شهرداري تهران است

سرپرست معاونت مالي و اقتصاد شهري شهرداري تهران با حضور در شركت شهروند از فروشگاه بيهقي و يكي از پروژه‌هاي در حال احداث شهروند بازديد به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي معاونت مالي و اقتصاد شهري و به نقل از روابط عمومي شركت شهروند، زرير نگين تاجي در حاشيه بازديد از فروشگاه شهروند بيهقي اين شركت را به عنوان ويترين اقتصادي شهرداري تهران دانست و گفت: شهروند به عنوان يكي از بنگاه‌هاي اقتصادي كه در زمينه تامين و عرضه كالا فعاليت دارد از ظرفيت بالايي براي خدمات‌دهي به شهروندان برخوردار است از همين رو بسيار با اهميت است بسترهاي لازم براي ارتقاي سطح خدمات، تجهيز فروشگاه‌ها و در نهايت بهره‌برداري مفيد از اين مجموعه مورد توجه قرار بگيرد.

سرپرست معاونت مالي و اقتصاد شهري شهرداري تهران در ادامه با تاكيد بر درنظر گرفتن انضباط مالي به عنوان يك عامل كاهنده مشكلات جاري هر مديريتي گفت: رعايت انضباط مالي مي‌تواند بسياري از مسائل و مشكلات فرارو را رفع كند و از طرفي مديريت صحيح و هدفمند هزينه‌ها, موجبات چابك‌سازي و پيشرفت سازماني را سبب شود؛ لذا لازم است براي پيشبرد بهتر اهداف، مساله مديريت هزينه‌هاي نگهداشت، مديريت در مصرف بهينه انرژي و در نهايت كاهش هزينه‌ها به عنوان يك اصل در شركت شهروند نهادينه شود.

دكتر نگين تاجي يكي از اصلي‌ترين عوامل موفقيت بنگاه‌هاي اقتصادي را نيروي انساني دانست و تصريح كرد: مديريت صحيح منابع انساني، به كار‌گيري هدفمند كاركنان داخلي مجموعه، متناسب با دانش آنان, ضرورت توجه به آراستگي، ارتقاي نيروهاي كاردان و مسووليت‌پذير در موقعيت‌هاي بالاتر شغلي،آموزش و توانمند‌سازي پرسنل و توجه به زحمات و تلاش‌هاي آنان و به‌كارگيري نيروهاي نخبه و با انگيزه در سمت‌هاي مديريت ازجمله عواملي است كه مي‌تواند تاثير بسزايي در پيشبرد اهداف و تحقق چشم‌اندازهاي شركت شهروند داشته باشد.

وي همچنين در بازديد از پروژه در حال احداث فروشگاه شهروند در خيابان شهيد علي اكبري كه با حضور خانم حاجوي شهردار منطقه 7 همراه بود، با اشاره به ضرورت خدمات دهي اين فروشگاه در اقصي نقاط پايتخت افزود: توسعه فروشگاه‌هاي شهروند به عنوان يك مجموعه خدمات رسان ضرورتي است كه بايد در اولويت اقدامات شركت شهروند قرار بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون