• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4305 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ بهمن

ويژه

جابه‌جايي ۹۲۷ هزار و ۴۵۶ نفر با متروي تهران در يوم‌الله 22 بهمن

نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: در چهلمين سالگرد شكوهمند پيروزي انقلاب اسلامي ايران و در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن، حدود ۹۲۷ هزار و ۴۵۶ نفر با متروي تهران جابه‌جا شدند. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه، مهندس نوبخت با اشاره به حضور باشكوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال گفت: متروي تهران از ابتداي صبح با آمادگي كامل و با تلاش همكارانم در بخش‌هاي مختلف شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه؛ تمام توان خود را براي ارايه خدمات مطلوب به شركت‌كنندگان در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به كار گرفته و بنا بر آمار به دست آمده از ابتداي سرويس‌دهي تا پايان مراسم، حدود ۹۲۷ هزار و ۴۵۶ نفر با متروي تهران به صورت رايگان جابه‌جا شدند.

 

3 پروژه در بخش آب در خميني‌شهر به بهره‌برداري رسيد

با حضور استاندار اصفهان و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي 3 پروژه در بخش آب با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد و 100 ميليون تومان در خميني‌شهر به بهره‌برداري رسيد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به پروژه‌هايي كه در خميني‌شهر به بهره‌برداري رسيد، اعلام كرد: امروز مخزن 5هزار مترمكعبي و شيرخانه مدفون با هدف تامين آب ساكنان شمال خميني‌شهر و نيز يك حلقه چاه در محله دستگرد به منظور تامين آب در مواقع بحران به بهره‌برداري رسيد. مهندس هاشم اميني افزود: سيستم تله‌متري شبكه توزيع آب، مخازن و ايستگاه‌هاي پمپاژ با هدف مديريت فشار و اندازه‌گيري سطح آب مخازن نيز راه‌اندازي شد. وي با بيان اينكه در فصل تابستان با توجه به تراكم بيش از اندازه جمعيت در خميني‌شهر تامين آب شرب شهرك منظريه با مشكل مواجه بود، عنوان كرد: در فصل تابستان باتوجه به محدوديت منابع آبي برخي مناطق خميني‌شهر با مشكل تامين آب مواجه بودند كه انتظار مي‌رود با افتتاح مخزن 5 هزار مترمكعبي مشكل آب ساكنان شمال خميني‌شهر برطرف شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون