• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4329 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند

من اصلا اصولگرا نمي‌شناسم

حميدرضا حاجي‌بابايي، رييس فراكسيون نمايندگان ولايي در پاسخ به اين سوال كه راهبرد انتخاباتي اصولگرايان براي انتخابات مجلس يازدهم چگونه خواهد بود، گفت: «انتخابات آينده بايد بر مبناي انقلابي‌گري باشد. مردم ايران اگر مي‌خواهند مشكل كشور حل شود بايد بر مبناي كارآمدي، سلامت و عدالت افرادي را انتخاب كنند كه از جنس خودشان باشند.»

به گزارش ايلنا، او همچنين به اين سوال كه اصولگرايان چقدر توانسته‌اند اين پيام‌ها را در ارتباط با مردم به آنها منتقل كنند، پاسخ داد: «من اصلا اصولگرا نمي‌شناسم. ما جبهه نيروهاي انقلابي را مي‌شناسيم. جبهه نيروهاي انقلابي بايد در كشور اين مسير را طي كنند، هر وقت طي نكردند ضربه خورديم. »

رييس فراكسيون نمايندگان ولايي مجلس ادامه داد: «ما اصلا نبايد (فضا را) اصولگرايي و اصلاح‌طلبي كنيم. مردم بايد به اصلاح‌طلبي كه سلامت دارد و كارآمد است و مي‌تواند كار كند، راي دهند و به نيروهاي ديگر و جبهه انقلابي هم كه كارآمد و سلامت هستند و مي‌توانند كار كنند راي دهند. نبايد اين قضيه را حزبي كنيم كه هركس هر جنس بنجلي دارد را در ليست بگذارد و جا بزند.»

حاجي بابايي در پاسخ به اين سوال كه اگر بهتر اين است كه فضا را حزبي نكنيم چرا در جريان اصولگرايي احزاب متعددي از جمله جمنا و ... شكل گرفته است، گفت: «چه فرق مي‌كند؟ جمنا باشد يا غيرجمنا باشد يا هركس ديگري مي‌خواهد باشد، اين حرف شامل همه است و من همه را مي‌گويم.» اين فعال سياسي اصولگرا در واكنش به اين نظر كه به هرحال اين جناح‌بندي‌ها در زمان انتخابات شكل خواهد گرفت، گفت: «بله شكل مي‌گيرد اما مردم بايد به آدم‌هاي سالم راي بدهند. احزاب هركسي را هم معرفي كردند، بكنند. مردم بايد به آدمي راي دهند و آن را بررسي كنند كه سلامت دارد.»

به گفته او، كسي كه در جمهوري اسلامي مسوول مي‌شود و طي ۱۰ سال ثروتمند مي‌شود معلوم است كه اين سالم نيست، خب به او راي ندهند تا اينجا هم كه مي‌آيد براي مردم تصميم بگيرد. شما نمي‌توانيد كسي كه جنايتي نكرده را مجازات كنيد. كسي كه جديد آمده اگر مي‌بينند اينگونه نيست خب به او راي دهند. حاجي بابايي درباره اينكه چرا اصولگرايان در هر انتخابات با يك نام و نشان وارد مي‌شوند، هم گفت: «وقتي يك بار مي‌آيند و خراب مي‌كنند اسم‌شان را عوض مي‌كنند كه آن خرابكاري معلوم نشود. چون مي‌آيند و مردم را راضي نمي‌كنند.» او ادامه داد: «تفكرات فرق نمي‌كند اصلاح‌طلب و اصولگرا اينها با يك اسم مي‌آيند و آن كارشان جواب مردم را نمي‌دهد و مردم قانع نيستند. مثلا اسمش را مي‌گذارند «اميد» يعني مي‌گويند اينها كه تا الان گفتيم نااميدي بوده از اين به بعد اميد است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون