• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4332 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ اسفند

نيروي انتظامي به متخلفان رانندگي رحم نكند

عبدالرضا رحماني‌فضلي، وزير كشور گفت: نيروي انتظامي موظف است همچون گذشته ضمن برخورد خوب و محترمانه با مردم بخصوص در ايام نوروز به سوالات مسافران نوروزي پاسخ داده و آنان را راهنمايي كند، اما در مقابل به متخلفان از قوانين راهنمايي و رانندگي رحم نكند زيرا بخششي در كار نيست.

عبدالرضا رحماني‌فضلي روز شنبه در حاشيه نشست شوراي عالي هماهنگي ترافيك شهرهاي كشور در جمع خبرنگاران با بيان اينكه نيروي انتظامي با تخطي‌گران از قوانين رانندگي برخورد جدي خواهد كرد، افزود: هر گونه رحم به متخلفان رانندگي در واقع ظلم به مردمي است كه مي‌خواهند پس از گذشت يك‌سال با رفتن به مسافرت به آرامش برسند.

وي خاطرنشان كرد: بنده ابلاغ كرده‌ام كه اگر موردي از خلاف را ببينم و نيروي انتظامي از آن گذشت كند يا آن تخلف را ناديده بگيرد قطعا با پليس برخورد ديگري خواهيم كرد.

رحماني‌فضلي گفت: رانندگان نبايد با عجله و شتاب بي‌مورد شيريني ايام نوروز را به كام همراهان و ديگر مسافران نوروزي تلخ كنند. در اين ارتباط به پليس ابلاغ كرده‌ايم كه نيروهاي موفق خود را در اين ايام به وزارت كشور معرفي كنند تا مورد تشويق قرار گيرند.وزير كشور تصريح كرد: همچنين هر استاني كه در حوزه كاري خويش در ارايه خدمات به مسافران نوروزي و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي بتواند در مقايسه با سال قبل موفق‌تر عمل كند مورد تشويق قرار مي‌گيرد و هر استاني كه موفق عمل نكند مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.رحماني‌فضلي اظهار داشت: همه انرژي، توان و ظرفيت ما بر مبناي به پاي كار آوردن دستگاه‌هاي اجرايي است، اما محور اصلي همه اقدامات خود مردم هستند بخصوص آن كساني كه پشت فرمان خودرو مي‌نشينند.وي افزود: مقرر شد همه دستگاه‌ها بخصوص وزارت كشور، استانداري‌ها و فرمانداري‌ها در اين ايام حضوري فعال‌تر از گذشته داشته باشند و اين موضوع را در شوراهاي تامين و كميسيون‌هاي ترافيك پيگيري كنند.وزير كشور ضمن آرزوي سالي خوب براي همه هموطنان گفت: اميدواريم با لطف خداوند متعال، رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي سال خوبي براي مردم رقم زده شود. ايرنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون