• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4349 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ ارديبهشت

تا حل كامل مشكلات، در كنار مردم هستيم

توزيع كمك‌هاي بانك‌پاسارگاد در مناطق سيل‌زده گلستان

سري سوم كمك‌هاي بانك‌پاسارگاد حاوي 900 قلم لوازم خانگي، بين هم‌ميهنان سيل‌زده در استان گلستان توزيع شد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، اين بانك در راستاي برنامه بلندمدت خود براي كمك به مناطق سيل‌زده كشور و طبق تصويب ستاد پشتيباني اين بانك كه به همين منظور تشكيل شده است، در اقدامي ديگر 900 قلم انواع لوازم خانگي شامل 400 دستگاه تلويزيون‌ و 500 دستگاه اجاق گاز را براي توزيع در استان گلستان به استانداري و كميته امداد تحويل داد. كمك‌هاي اين بانك به مناطق سيل‌زده همچنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس اين خبر، اسماعيل دوستي عضو هيات‌عامل بانك‌ و همراهان وي نيز در ديدار با آيت‌الله سيدكاظم نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان و امام‌جمعه گرگان، مهندس غراوي استاندار گلستان و جمعي از مسوولان منطقه، از نزديك در جريان مشكلات و چالش‌هاي ايجادشده ناشي از سيل قرار گرفتند. همچنين در سفر اخير نمايندگان بانك‌پاسارگاد به مناطق سيل‌زده و در راستاي برنامه اساسي اين بانك، چند مدرسه آسيب‌ديده در منطقه شناسايي شد كه امر احداث آنها به زودي آغاز خواهد شد.

پيش از اين نيز بانك‌پاسارگاد علاوه بر اختصاص حداقل يك روز حقوق سرمايه‌انساني به اين امر خطير و اهداي نقدي مبلغ 10 ميليارد ريال، 250 هزار بطري آب و 1350 تخته پتو به استان‌هاي لرستان و ايلام ارسال كرده‌ بود و نسبت به ساخت مدارس آسيب‌ديده در اثر سيل نيز مشاركت خواهد كرد.

بانك‌پاسارگاد در سال جاري، كمك به هم‌وطنان سيل‌زده كشور را از اصلي‌ترين برنامه‌هاي خود مي‌‌داند و براي رفع كامل مشكلات و بازگشت هموطنان به زندگي عادي، از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون