• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4388 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

ويژه

حمايت بانك رفاه از ايده‌هاي نوين و كسب و كار‌هاي بانكي

حسين رحمتي عضو هيات مديره بانك رفاه در مراسم رفاتك پيچ كه در حاشيه هشتمين نمايشگاه بين‌المللي نوآوري و فناوري-اينوتكس ۲۰۱۹- برگزار شد، گفت: لزوم توجه به روندهاي نوآورانه و خلاقانه يك الزام براي نظام بانكي است. بانك‌ها براي بقا و دوام در صحنه رقابت لازم است به نحو شايسته‌اي روندهاي نوآورانه و تكنولوژي‌هاي نوين را رصد و از آنها براي توسعه و بهبود خدمات خود استفاده كنند. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، رحمتي با بيان اينكه بازيگران نوظهور حوزه‌هاي مالي، شتاب‌دهنده‌ها و اخلالگران حوزه ديجيتال در حال سبقت گرفتن از شبكه بانكي هستند، گفت: در اين شرايط ساختار صنعتي جوابگوي نياز‌هاي عديده مشتريان نيست و بايد مدل‌هاي كسب و كار نوين را اتخاذ كرد. بانك رفاه در اين زمينه درصدد استقرار بانكداري جامع است كه بتواند براساس آن خدمات، محصولات و راه‌حل براي مشتريان ارايه كند. عضو هيات مديره بانك رفاه با اشاره به اينكه اين بانك به دقت رويدادها و تحولات حوزه‌هاي مختلف و به ويژه حوزه فناوري اطلاعات را رصد مي‌كند، گفت: بانك براي اين منظور اقدام به استقرار مركز نوآوري با ساختاري چابك و همسو با تحولات روز حوزه كسب‌وكار‌هاي نوين كرده است. وي بر استفاده حداكثري از ظرفيت‌هاي فناوري‌هاي نوين تاكيد كرد و گفت: بانك از طريق اين مركز از ظرفيت ويژه استارت‌آپ‌ها براي پيشبرد اهداف خود استفاده مي‌كند. اين بانك همچنين حمايت از ايده‌هاي نوين و كسب و كار‌هاي بانكي را در دستور كار خود دارد.

مديرعامل بانك رفاه: ضرورت استفاده از اكوسيستم نوآوري

مديرعامل بانك رفاه گفت: بانك رفاه به عنوان بانك حوزه سلامت از تمامي فرصت‌هاي اكوسيستم نوآوري براي نيل به اهداف خود كه همانا خدمت‌رساني باكيفيت، چابك و امن به مشتريان است، استفاده مي‌كند. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، دكتر محمدعلي سهماني مدير عامل اين بانك در حاشيه مراسم رفاتك پيچ در هشتمين نمايشگاه بين‌المللي نوآوري و فناوري – اينوتكس ۲۰۱۹ – با تاكيد بر حمايت اين بانك از اكوسيستم استارت‌آپي كشور اظهار داشت: شروع فعاليت در حوزه استارت‌آپي و كسب و كارهاي اينترنتي همواره با برخي ملاحظات همراه است و بانك رفاه براي گام نخست بودجه‌اي را براي حمايت از استارت‌آپ‌هاي حوزه سلامت درنظر گرفته كه البته آمادگي دارد در صورتي كه استارت‌آپ‌ها، نيازها و ملاحظات اين بانك را با استفاده از توان نوآوري و خلاقيت خود برآورده كنند اين بودجه را افزايش دهد. مديرعامل بانك رفاه با بيان اينكه اين بانك در سال 97 براي بهره‌برداري بهتر از دنياي فناوري‌هاي نوين اقدام به تاسيس و استقرار مركز نوآوري موسوم به رفاتك كرده است، افزود: رسالت اصلي اين مركز، توسعه فعاليت‌هاي فناورانه در حوزه‌هاي مختلف فعاليت بانك رفاه است. رفاتك پيچ نيز كه امروز شاهد برگزاري آن بوديم يكي از رويدادهايي است كه توسط اين مركز براي حمايت از استارت‌آپ‌هاي حوزه سلامت و فين‌تك‌ها برنامه‌ريزي و اجرا شده است. وي با تصريح اينكه برگزاري رويدادهايي همچون رفاتك پيچ، كسب و انباشت تجربه خوبي براي فعاليت‌هاي آتي رفاتك محسوب مي‌شود، اظهار داشت: با حمايت از فين‌تك‌ها مي‌توانيم مشكلات و چالش‌هاي حوزه سلامت را با هزينه بسيار كمتر از روش‌هاي سنتي برطرف كنيم. دكتر سهماني با تاكيد بر اينكه بانك رفاه بانكي اجتماعي است، تصريح كرد: پرتفوي سرمايه‌گذاري‌هاي بانك رفاه متنوع و شامل بخش‌هاي صنعت، خدمات، بازرگاني و... است، اما يكي از عمده فعاليت‌هاي اين بانك در حوزه سلامت است.

بازديد عضو بانك رفاه كارگران از ايران هلث و اينوتكس

عضو هيات‌مديره بانك رفاه كارگران از غرفه اين بانك در نمايشگاه‌هاي ايران هلث و مركز نوآوري در هشتمين نمايشگاه نوآوري و فناوري - اينوتكس2019 - بازديد كرد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، فرشيد فرخ‌نژاد عضو هيات‌مديره از غرفه بانك در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي تجهيزات پزشكي، دارويي و آزمايشگاهي ايران هلث ديدن كرد و با كارشناسان حاضر در اين غرفه به گفت‌وگو پرداخت. وي در اين بازديد در جريان آخرين دستاوردها، محصولات و خدمات ارايه شده بانك رفاه و همچنين نحوه استقبال بازديدكنندگان قرار گرفت. عضو هيات‌مديره بانك رفاه، در حاشيه اين بازديد با مديران برخي از شركت‌هاي معتبر تجهيزات پزشكي ديدار و گفت‌وگو كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون