• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4404 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۲ تير

ويژه

كمك امور مالياتي اصفهان با بسته‌هاي متنوع حمايتي به توليد ذوب‌آهن

بهروز مهدلو، مدير كل امور مالياتي استان اصفهان و هيات همراه سوم تير ماه با حضور در ذوب آهن ضمن ديدار و تبادل نظر با مهندس منصور يزدي‌زاده مدير عامل شركت از خط توليد اين مجتمع عظيم صنعتي بازديد كردند. مهندس يزدي‌زاده مدير عامل ذوب‌آهن اصفهان در اين ديدار ماليات را متعلق به عموم جامعه و حق‌الناس دانست و افزود: همه بايد به نهادينه شدن فرهنگ مالياتي در كشور كمك كنيم. او، فرآيند توليد به روش‌هاي كوره بلند و كوره قوسي را يادآور شد و تصريح كرد: با توجه به يارانه حامل‌هاي انرژي كه به روش كوره قوس تعلق مي‌گيرد به ازاي هر كيلو توليد 9 هزار ريال بيشتر از روش كوره بلند از اين يارانه‌ها بهره‌مند هستند؛ لذا انتظار داريم دولت نيز نسبت به ذوب‌آهن اصفهان نگاه حمايتي متفاوت‌تري داشته باشد. او وابستگي معادن زغال سنگ كشور به ذوب آهن اصفهان را يادآور شد و تاكيد كرد: در سال جديد 20 درصد افزايش توليد را هدف‌گذاري كرديم كه اين هدف باعث خواهد شد توليد معادن زغال‌سنگ كشور نيز 20 درصدي افزايش يابد. مهندس يزدي‌زاده با بيان اينكه ذوب‌آهن اصفهان مجموعه‌اي از كارخانه‌هاي توليدي است كه در كنار هم قرار دارند، گفت: بخش‌هاي بسيار كمي از اين مجموعه آلاينده محسوب مي‌شوند و منصفانه نيست.

بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي خاتم‌الانبياي بهشهر به بهره‌برداري مي‌رسد

دكتر حامد روحاني‌زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي مازندران ضمن تاكيد بر ارايه خدمات مناسب درماني به مردم شريف شرق استان اظهار كرد: با افتتاح بيمارستان جديد خاتم‌الانبيا در شهرستان بهشهر كه مجهز به آخرين تجهيزات پيشرفته تخصصي و فوق تخصصي پزشكي است شاهد ارتقا و بهبود ارايه خدمات درماني در اين منطقه خواهيم بود. دكتر روحاني‌زاده افزود: در همين راستا مركز درماني امام خميني (ره) بهشهر با بخش‌هاي دياليز، تالاسمي، ‌ام آر آي، سي‌تي‌اسكن و بخش فيزيوتراپي و توانبخشي و همچنين درمانگاه اورژانس شبانه‌روزي به ارايه خدمت خود به مردم شريف بهشهر ادامه خواهد داد و بيمارستان شهداي بهشهر نيز مانند گذشته با بخش‌هاي اورژانس، نوزادان و مركز جراحي محدود فعاليت خواهدكرد. او اظهار اميدواري كرد به زودي با برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده و انجام اقدامات مورد نياز، شاهد راه‌اندازي بيمارستان جديد باشيم و در اين راستا دانشگاه علوم پزشكي مازندران به همراه ساير مسوولان مربوطه تمامي تلاش و توان خود را به كار خواهند گرفت‌. گفتني است در اين نشست جمعي از مديران، مسوولان و كارشناسان حوزه‌هاي مختلف دانشگاه علوم پزشكي مازندران و شهرستان بهشهر حضور داشتند.

 

روند رشد و توسعه ايرانول قابل تقدير است و بايد ادامه يابد

معاون امور اقتصادي و برنامه‌ريزي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي صبح سه‌شنبه (11 تير ماه) از پالايشگاه روغن‌سازي ايرانول بازديد كرد و روند رشد و توسعه اين شركت را قابل تقدير دانست و بر ادامه اين روند و پيگيري اقدامات توسعه‌اي و پروژه‌هاي سرمايه‌اي تاكيد كرد. به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، در اين بازديد كه دكتر شيخ مديركل اقتصادي وزارتخانه و كارشناسان اين حوزه دكتر سرزعيم را همراهي مي‌كردند، ضمن ابراز رضايت از روند اقدامات انجام شده در اين پالايشگاه از عملكرد شركت نفت ايرانول تقدير و تشكر كردند. دكتر سرزعيم با بيان اينكه باتوجه به اقدامات و اطلاعات ذكر شده شركت نفت ايرانول جزو شركت‌هاي برتر ماست، افزود: يكي از دلايل اين موضوع قطعا ثبات مديريتي در اين مجموعه است كه باعث رشد و توسعه در اين شركت شده است. دكتر سرزعيم در ادامه با اشاره به وضعيت تحريم‌ها در كشور، گفت: باتوجه به اين موضوع وضعيت شركت‌ها و هلدينگ‌ها را در جريان تيم رصد تحريم قرار داديم و بايد با برنامه‌ريزي درخصوص تامين مواد اوليه يا فروش محصولات در شرايط تحريم از اين برهه نيز با درايت
و به خوبي گذر كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون