• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4434 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد

معرفي دستگاه‌هايي كه درباره سند عفاف و حجاب قصور داشته‌اند

رييس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد، برخي دستگاه‌ها در خصوص سند عفاف و حجاب قصور و كم‌كاري داشته‌اند كه به زودي معرفي خواهند شد.

به گزارش ايسنا، قاضي ناصر سراج در مراسم تكريم و معارفه بازرس كل سابق و جديد استان تهران، اين استان را پايتخت‌ ‌ام‌القراي جهان اسلام خواند و تاكيد كرد: «ما از اين استان به اندازه 30 استان ديگر از بازرسي كل استان تهران انتظار كار داريم چراكه با توجه به حجم مسائل مالي و بودجه تخصيصي به استان تهران بايد اين استان را با كل كشور مقايسه كنيم.»

وي با بيان اينكه بضاعت نيروي انساني ما اندك است، خاطرنشان كرد: «با توجه به شرايط خاص كشور از شما انتظار كار بيشتر داريم و از شما مي‌خواهم تنها به ساعات اداري اكتفا نكنيد و به صورت شبانه‌روز مشغول خدمت به نظام باشيد. مردم تحت فشار هستند، اگر ما كار خود را به خوبي انجام دهيم، مي‌توانيم بسياري از مسائل را حل و فصل كنيم.» رييس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به جلسه روز گذشته شوراي عالي قضايي تصريح كرد: «ديروز رياست محترم قوه قضاييه به مصوبه سند عفاف و حجاب از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي اشاره كردند كه در اين سند براي ۲۶ دستگاه وظايفي تعيين شده است و متاسفانه بسياري از اين دستگاه‌ها به وظايف خود عمل نكردند. ان‌شاء‌الله به زودي گزارشي درخصوص دستگاه‌هايي كه در اين زمينه قصور و كم‌كاري داشتند، آماده و براي رياست قوه قضاييه ارسال مي‌كنيم.»

قاضي سراج در رابطه با تغيير كاربري بخشي از زمين‌هاي شهرستان دماوند نيز اظهار داشت: «شخصا طي روزهاي آينده از محل بازديد خواهم كرد، نبايد اجازه دهيم باستي هيلز جديدي ساخته شود. با توجه به اينكه تخريب ساختمان‌هاي ساخته شده هزينه‌هاي زيادي براي كشور در پي دارد، تلاش ما بايد به اين سمت باشد كه از ابتدا جلوي ساخت و سازهاي غيرمجاز و غيرقانوني را بگيريم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون