• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4438 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

ويژه

دفتر مشاوره خدمات شهروندي در قزوين راه‌اندازي شده است

كاظم مجابي گفـت: به منظور ارايه خدمات رايگان مشاوره ساختمان براي اولين بار در كشور دفتر مشاوره خدمات شهروندي در صنعت ساختمان در قزوين راه‌اندازي شده است.

به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين؛ كاظم مجابي رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قزوين به مناسبت روز خبرنگار در جمع فعالان رسانه اظهاركرد: در عرصه ساخت‌وساز بايد به سمت كيفي‌سازي در توليد و استفاده از مصالح ساختماني استاندارد و مرغوب حركت كنيم.

مجابي بيان كرد: براي فرهنگ‌سازي نيازمند رسانه‌هاي تخصصي هستيم تا بتوانند دغدغه‌هاي سازمان را به خوبي به جامعه منتقل كرده و به كيفي‌سازي ساخت‌وساز كمك كنند.

او يادآورشد: امروز توانسته‌ايم بانك اطلاعاتي جامعي را در سازمان گردآوري كنيم كه مي‌تواند مورد استفاده شهروندان قرار گيرد.

ادامه تحويل محصولات سايپا در تعطيلات تابستاني خودروسازان

معاونت بازاريابي و فروش سايپا در تعطيلات تابستاني خودروسازان نيز فعال است و تحويل محصولات اين گروه خودروسازي به مشتريان در تعطيلات تابستاني صنعت خودرو نيز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سايپانيوز، با اعلام معاونت بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا مبني بر فعاليت كامل اين معاونت در ايام تعطيلات تابستاني صنعت خودرو، عرضه محصولات سايپا به بازار و همچنين ساير خدمات مرتبط با اين حوزه، در دهه پاياني مردادماه همزمان با تعطيلات تابستاني خودروسازان ادامه خواهد يافت.

بر اين اساس، معاونت بازاريابي و فروش سايپا از 22 مرداد تا 2 شهريورماه، به‌طور كامل فعال خواهد بود و خدمات خود را در اختيار مشتريان قرار خواهد داد.

تولد پلي‌پاد

با حمايت بانك پاسارگاد

«پلي‌پاد» نخستين ابراستريم بازي‌هاي رايانه‌اي در ايران و خاورميانه، توسط شركت فناپ و با حمايت بانك‌ پاسارگاد متولد شد.

به گزارش روابط‌ عمومي بانك ‌پاسارگاد، «پلي‌پاد» در بستر سرزمين هوشمند پاد، توسط شركت فناپ و با حمايت بانك ‌پاسارگاد، امكان تجربه آنلاين بازي‌هاي رايانه‌اي را با كيفيت بسيار خوب، تنها با داشتن اينترنت و بدون نياز به سخت‌افزاري قدرتمند، روي انواع رايانه، گوشي‌هاي همراه و حتي تلويزيون، به كاربر مي‌دهد.

براساس اين خبر، از سيستم‌هاي مچ‌ميكينگ (Matchmaking) تا قابليت برگزاري ليگ‌هايي با محوريت بازي‌هاي گوناگون، به اين هدف در پلي‌پاد قرار گرفته‌اند كه اين پلتفرم تبديل به محل مناسبي براي بازي‌سازها، بازي‌بازها و استريمرها شود.

در جهان، تنها شركت‌هاي بزرگ اقدام به ساخت نسخه‌هاي مختلف از اين پلتفرم كرده‌اند و پلي‌پاد، در ايران و خاورميانه منحصر به فرد است.

گفتني است علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت PlayPod به آدرس
HTTPS: //play.pod.land به ‌صورت آنلاين اولين تجربه بازي‌هاي استريمي را آغاز كنند.

تهران با طرح‌هاي فرهنگي به استقبال اعياد قربان و غدير مي‌رود

پايتخت با نصب طرح‌هاي فرهنگي منتخب فراخوان عيد تا عيد به استقبال اعياد قربان و غدير مي‌رود .

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان زيباسازي شهر تهران، مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت فرا رسيدن اعياد قربان و غدير و هويت‌بخشي سيماي شهر، اين سازمان با اكران 36 طرح و پيام‌ مناسبتي و فرهنگي مرتبط با آن، همسو با شهروندان تهراني، اعياد قربان و غدير را گرامي مي‌دارد.

او با بيان اينكه اين 36 طرح پس از داوري انتخاب شده‌اند، افزود: سازمان زيباسازي به منظور دستيابي به طرح‌هاي فاخر و هنرمندانه با انتشار فراخوان طراحي جشن عيد ولايت از عيد قربان تا عيد غدير، كارگاه سه روزه‌اي را برگزار و از ميان آثار طراحي شده؛ 36 اثر را به عنوان آثار منتخب براي اكران در سطح شهر انتخاب كرد.

او با اشاره به ويژگي‌هاي اين آثار ادامه داد: ساده بودن، كوتاه بودن، استفاده از اشعار، جملات و احاديث بزرگان دين با مفاهيم مرتبط با عيد سعيد قربان و عيد غديرخم، از ويژگي‌هاي تابلوهايي است كه به مناسبت اين دو عيد در سطح شهر اكران شده‌اند.

در تعطيلات تابستان

ايران خودرو صورت مي‌گيرد  تكميل و تحويل بيش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو

گروه صنعتي ايران خودرو تكميل و تحويل بيش از بيست هزار دستگاه خودرو به مشتريان را در تعطيلات تابستاني خود برنامه‌ريزي كرده است.

به گزارش ايكوپرس، ايران خودرو تعطيلات تابستاني را به فرصتي جهت تحويل خودرو به مشتريان تبديل كرده است. بر همين اساس در تعطيلات تابستاني از تاريخ ۲۲ مرداد تا دوم شهريورماه، اين خودروساز بزرگ، بيش از بيست هزار دستگاه خودرو را فاكتور و در سراسر كشور به مشتريان تحويل خواهد داد.

ايران خودرو با تمركز بر تكميل خودروهاي ناقص و تسريع در فرآيند فاكتور و تحويل خودرو، دوره تعطيلات تابستاني را به فرصتي جهت تحويل خودروهاي مشتريان تبديل كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون