• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4441 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

الياس حضرتي، قائم‌ مقام حزب اعتماد ملي و رييس كميسيون اقتصادي مجلس:

مشاركت حداكثري بدون حضور اعضاي اصلي تيم‌ها ممكن نيست

در صحنه بين‌المللي در حال حاضر انفعال فايده ندارد، بايد از ابزارهايي كه داريم، استفاده كنيم. تصميم گرفته شده كه در مقابل تهاجم امريكا و برخي كشورهاي منطقه، ما هم مقاومت حداكثري و مقاومت فعال داشته باشيم.

تاكتيك‌هاي مختلفي براي اين مقاومت فعال در نظر گرفته و با موفقيت اجرايي شد. در بحث اقتصادي هم با سياست‌هايي كه در نظر گرفته شد الان به ثبات رسيده‌ايم. ما نياز به استحكام داخلي داريم و انتخابات، مهم‌ترين فرصت در شكوفايي و ايجاد نشاط در كشور و رفع كدورت‌هاست. مشاركت مردم در انتخابات برخاسته از رقابت است و رقابت برخاسته از حضور قوي‌ترين تيم‌هاست. نمي‌شود اعضاي اصلي تيم‌ها حذف شوند و رقابت و مشاركت حداكثري داشته باشيم. حتما افراد صالحي خواهند بود كه از آنها حمايت كنيم و نياز به افراد غيراصلاح‌طلب نيست.

اقدامات رييس قوه قضاييه موجب استحكام داخلي و جلب اعتماد عمومي است؛ تا الان آقاي رييسي اقدامات فوق‌العاده مثبتي داشته كه بسيار سازنده بوده است. ما از اين اقدامات پشتيباني مي‌كنيم. آقاي رييسي به‌ خوبي از قوه قضاييه شروع كرده است. ما اگر قضات عادل و منصف و پاكدامن داشته باشيم همه به آن پناه مي‌برند اما اگر آنجا مركز فساد باشد ديگر هيچ‌كس نمي‌داند چه كند. اميدوارم در حل مسائل داخلي و رفع اختلافات، بحث حصر نيز به زودي حل شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون