• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4441 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

صادق خرازي، دبيركل حزب نداي ايرانيان:

افق امنيت را ديديم اما افق اقتصادي را نه

دولت دوم روحاني كار را بد شروع كرد؛ به يكي از وزرا گفتم، نسيم تحريم زندگي مردم را مختل خواهد كرد. كارفرمايان و كارآفرينان در اوج مهجوري قرار دارند. ما نمي‌توانيم نقش خود را پنهان و با يك نگاه خوشبينانه مسائل را بيان كنيم. توسعه و ايجاد كار مي‌تواند كشور را از بحران نجات دهد. هنگامي كه انبارها خالي شود، كار ايجاد مي‌شود و بنگاه‌ها و كارخانه‌ها به راه مي‌افتد.

مسوولان اقتصادي كشور، دنيا را نمي‌شناسند و نوع نگاه‌شان به اقتصاد مولد نيست، تا زماني كه شير نفت در جيب دولت‌ها باشد، استبداد هست و پاسخگويي وجود ندارد. نفت سرمايه پايدار اين سرزمين است و همين طور مثل بچه حاجي سخاوتمندانه خرج مي‌كنيم، امروز هزينه انرژي ما چندين ميليارد دلار است، تصور كنيد اگر نفت نداشتيم چه مي‌كرديم، كاسه گدايي را چه مي‌كرديم. اين راه اداره كشور نيست. در بخش‌هاي دفاعي گام‌هاي خوبي برداشته شد زيرا افق امنيت را ديديم اما افق اقتصادي مردم را نديديم.

احزاب بايد اوضاع كشور را رصد و سره را از ناسره تشخيص دهند و حزب‌ها بايد رصد خانه دولت‌ها شوند و تا زماني كه اين اتفاق نيفتد شما روي آرامش را نخواهيد ديد. نام احزاب بايد تن‌ها را بلرزاند.

حزب نداي ايرانيان شعار جوان‌گرايي داد و يك قدم كوتاه نيامد، ندا فقط خون نداد؛ غربت كشيديم، فحش و ناسزا شنيدم اما تحمل كرديم. ادبيات امروز نسل اول و دوم اصلاح‌طلبان هماني است كه ندا مي‌گويد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون