• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4443 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد

در هفته دوم ليگ برتر

جدال نفس‌گير گوارديولا و پوچتينو

حساس‌ترين جدال هفته دوم ليگ برتر انگليس از ساعت 21 شنبه بين تيم‌هاي منچسترسيتي و تاتنهام در ورزشگاه اتحاد برگزار شد و شاگردان پپ و پوچتينو با تساوي به كارشان پايان دادند. اين اولين ديدار اين فصل سيتي‌زن‌ها در اتحاد بود و آبي‌هاي شهر منچستر، استقبال ويژه‌اي از مدافع عنوان قهرماني داشتند. بازيكنان سيتي كه از اين استقبال باشكوه روحيه گرفته بودند، بازي را توفاني آغاز كردند و با حملات پي در پي به دنبال باز كردن دروازه هوگو لوريس بودند. در دقيقه 20 بالاخره حملات پردامنه سيتي به ثمر رسيد و استرلينگ موفق شد دروازه اسپرز را باز كند. اما سه دقيقه بعد و روي اشتباه ادرسون در جاگيري، اريك لاملا با يك ضربه فني نه چندان محكم دروازه سيتي را باز كرد. در دقيقه 35، كوين دي‌بروينه كه سطحي فوق‌العاده از فوتبال را به نمايش مي‌گذاشت با يك پاس عرضي دقيق مقابل دروازه، آگوئرو را صاحب توپ كرد تا او دوباره سيتي را پيش بيندازد. سيتي همچنان مالك توپ و ميدان بود و در نيمه دوم هم همين سبك ادامه داشت، اما روي يك ضربه كرنر لوكاس مورا با ضربه سري زيبا دروازه را باز كرد. سيتي در ادامه فشار حملات را بيشتر كرد، اما فايده‌اي نداشت. در واپسين لحظات، گابريل ژسوس دروازه تاتنهام را باز كرد، اما VAR گل را مردود كرد. در اين مسابقه آگوئرو و پپ با هم درگيري لفظي پيدا كردند كه در پايان مسابقه، ختم به خير شد.

در ديگر ديدار مهم اين هفته، ليورپول مقابل ساوت‌همپتون قرار گرفت. اين مسابقه در سن‌مري برگزار شد و شاگردان كلوپ موفق شدند با نتيجه دو بر يك از سد قديس‌ها بگذرند. ساوت‌همپتون برخلاف توقعات، بهتر از ليورپول بازي مي‌كرد و در دقايقي مي‌توانستند گل اول را وارد دروازه آدريان كنند، اما اين مانه بود كه در واپسين لحظات نيمه اول با يك گل تماشايي تيمش را پيش انداخت. در دقيقه 72 فرمينو با تكنيك ناب برزيلي خودش دومين گل سرخ‌هاي مرسي‌سايد را به ثمر رساند. در دقيقه 83، آدريان دروازه‌بان ليورپول، تحت فشار پرس اينگز، توپ را به پاي او كوبيد و دروازه ليورپول باز شد.

آرسنال نيز فصل را خوب آغاز كرده و براي دومين هفته متوالي با گل‌هاي لاكازت و اوباميانگ از سد حريفش گذشت. شاگردان امه‌ري با نتيجه دو بر يك از سد برنلي گذشتند تا با كسب 6 امتياز از 2 بازي، توپچي‌هاي لندن شروعي توفاني را تجربه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون