• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4452 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۹ شهريور

نماينده ولي فقيه در سپاه مطرح كرد

ماموريت انقلاب اسلامي اين است كه عالم را آماده ظهور كند

حجت‌الاسلام عبدالله حاجي‌صادقي، نماينده ولي فقيه در سپاه معتقد است كه «ماموريت انقلاب اسلامي اين است كه عالم را آماده ظهور كند.» در روايات آمده است كه از شرايط ظهور امام زمان(عج) فراگير شدن ظلم و جور است و حتي برخي گروه‌ها معتقدند كه بايد براي سرعت بخشيدن به ظهور امام عصر(عج) ظلم و فساد را گسترش دهند اما برخي ديگر در مقابل اين ديدگاه هستند. مقام معظم رهبري در همين زمينه گفته‌اند:«ما كه منتظر امام زمان هستيم بايد در جهتي كه حكومت امام زمان(عليه الاف التحيه و الثناء و عجل‌الله تعالي فرجه) تشكيل خواهد شد، زندگي امروز را در همان جهت بسازيم و بنا كنيم.» البته هيچ‌گاه هم نه امام خميني، رهبر انقلاب و نه مقام معظم رهبري، ماموريت انقلاب را آمادگي دنيا براي ظهور معرفي نكرده‌اند. همان‌ طور كه وظيفه اصلي هر حكومتي در دنيا، پيشرفت و توسعه كشور و گسترش عدالت و آزادي است در ايران هم انقلاب از همين منظر اتفاق افتاد و بر همين روند ادامه يافته است. حجت‌الاسلام عبدالله حاجي‌صادقي كه روز پنجشنبه در گردهمايي طلايه‌داران تبليغ كه در مسجد جامع اصفهان برگزار شد، سخنراني مي‌كرد با بيان اينكه «ماموريت انقلاب اسلامي اين است كه عالم را آماده ظهور كند» به روحانيون توصيه كرد كه «سعي كنند در منبرهاي‌شان به‌ جاي بيان علائم ظهور به بيان شرايط ظهور بپردازند.» به گزارش ايسنا، نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران ادامه داد:«امروز دشمن آمده است كه ذائقه فرهنگي مردم را عوض كند. امروز دشمن بعد از 40 سال به جمع‌بندي خطرناكي رسيده و مانند زمان بعد از فوت پيامبر كه يهوديان و مشركان در پشت ‌پرده رفته و قصد داشتند اسلام را توسط خود مسلمانان نابود كنند، مي‌خواهند انقلاب اسلامي را با اين روش نابود كنند».به گفته او، دشمن به اين نتيجه رسيده كه انقلاب اسلامي ايران را توسط خود مردم از بين ببرد و به همين خاطر است كه تمام سعي و تلاش خود را مي‌كند تا با تغيير ذائقه فرهنگي مردم، آنان را از فرهنگ عاشورايي دور كند. نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران همچنين گفت:«گفتمان مسوولان و متوليان امر بايد بيش از هر زمان ديگري مقاومت باشد و در برابر تهديدات دشمن هيچ هراسي نداشته باشند. همان‌طور كه شاهد هستيم در اين 4 ماه كه گفتمان اغلب مسوولان كشور گفتمان مقاومت شده، چه ثبات مناسبي در بازار ارز شكل گرفته و ديگر دشمن همچون گذشته تهديد به جنگ و اقدام نظامي عليه كشورمان نكرده است و همه اين شواهد، اهميت گفتمان مقاومت را نشان مي‌دهد».

 

امريكا مي‌خواهد عوامل اقتدار را از ايران بگيرد

اما جز حاجي‌صادقي، نماينده فعلي ولي‌فقيه در سپاه كه بر لزوم مقاومت مسوولان كشور در برابر دشمن تاكيد كرد، حجت‌الاسلام علي سعيدي، نماينده پيشين ولي‌فقيه در سپاه و البته رييس فعلي ‌دفتر عقيدتي و سياسي فرماندهي معظم كل قوا نيز البته در نشستي ديگر كه در شهرستان محلات برگزار شد با بيان اينكه راهبرد رهبر معظم انقلاب مقاومت فعال در همه عرصه‌هاست، گفت:«براساس نظرسنجي‌هاي صورت گرفته اكثريت مردم مي‌گويند كه راهبرد مقام معظم رهبري جواب داده و ايستادگي مقابل امريكا تنها راه‌حل است».

سعيدي با اشاره به اينكه امروز در شرايط ويژه‌اي قرار داريم و مردم ما بايد بدانند كه در ذهن ترامپ چه مي‌گذرد، گفت:«ترامپ مي‌گويد بايد عوامل اقتدار را از دست ايران بگيريم.» رييس دفتر عقيدتي و سياسي فرماندهي معظم كل قوا با تاكيد بر اينكه در حوزه انسجام ملي مجموعه اين امت واحده با محوريت رهبري از بزرگ‌ترين سرمايه‌هاي نظام به شمار مي‌رود، ادامه داد:«در حوزه انرژي در نفت و گاز سرآمد دنيا هستيم و اينكه مي‌گويند كه بايد صادرات نفت ايران را به صفر برسانيم به اين دليل است كه عامل اقتدار را از دست ايران بگيرند». سعيدي همچنين با اشاره به نفوذ معنوي ايران در يمن، فلسطين، لبنان، سوريه، عراق و در جغرافياي جهان اسلام كه نشان از عمق استراتژيك ايران دارد، گفت:«امريكايي‌ها سر سازش با ما ندارند و مسوولان هم آرام آرام متوجه اين موضوع شده‌اند، راهي كه امريكا دنبال مي‌كند به هم ريختن انسجام ملي است تا با اين اقدام عوامل ديگر اقتدار را سر ميز مذاكره از ايران بگيرد». رييس دفتر عقيدتي و سياسي فرماندهي معظم كل قوا با بيان اينكه امريكايي‌ها مي‌گويند كه وقتي داخل كشور را به هم ريختيم و آشوب به پا شد، نظام مجبور به عقب‌نشيني و تسليم است، تاكيد كرد:«امريكايي‌ها سر سوزني قصد عقب‌نشيني ندارند و هر كاري كه انجام مي‌دهند براي فريب ايران است، آنها به همين شيوه امپراتوري شوروي را به سقوط كشاندند.» او با اشاره به اينكه پيامدهاي راهبرد مقاومت فعال مقام معظم رهبري در همه عرصه‌ها منجر به تقويت جبهه مقاومت شده است به قدرت دفاعي كشور هم اشاره كرد و با تاكيد بر اينكه موشك سوم خرداد توانست تراز پدافندي كشور را در كنار قدرت موشكي‌اش قرار دهد، ادامه داد:«دشمن قدرت دفاعي ما را مي‌دانست ولي از قدرت پدافندي ما آگاه نبود. شليك موشك سوم خرداد براي دشمن شوك بزرگي بود و قدرت راداري و پدافندي سامانه باور ۳۷۳ اين حلقه دفاعي را تكميل كرد و باعث شد كه ترامپ عقب‌نشيني كند و بفهمد كه توانايي جنگيدن با ايران را ندارد».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون