• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4452 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۹ شهريور

سامانه بازار الكترونيك تعاون رونمايي شد

رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون و بانكداري اسلامي از رونمايي از چند طرح جديد اين بانك خبر داد و گفت: بانك‌هاي توسعه‌اي و تخصصي با ارايه محصولات اختصاصي و منحصربه‌فرد در پي كسب رضايت بيشتر جامعه هدف هستند.

وي با اشاره به اهميت سامانه بازار الكترونيك تعاون در اين رابطه گفت: سامانه سبات زيرساختي مبتني بر فناوري اطلاعات و تلاشي است براي فراهم‌سازي زمينه اطلاع‌رساني، برقراري و تسهيل و تسريع در تعاملات تجاري مابين طرف‌هاي عرضه و تقاضا نظير اتحاديه‌ها، كارگزارها و تعاوني‌هاي موجود در سطح كشور.

مهديان در رونمايي از سامانه سبات همچنين مزاياي اين طرح را كمك به ايجاد بستري امن و شفاف براي مبادلات اقتصادي يادكرد. مديرعامل بانك توسعه تعاون در خصوص طرح رونق تعاون نيز گفت: هدف اين طرح حمايت از بخش تعاون و تعاون گران است كه در قالب اين طرح سه نوع تسهيلات ويژه تعاوني‌هاي توليدي، تسهيلات مختص تعاوني‌هاي خدمات و مصرف و تسهيلات ويژه اعضا و مشتريان تعاون قابل پرداخت است.

مهديان در تبيين طرح اوراق گواهي حق‌تقدم تسهيلات تعاون گفت: به دارندگان سپرده سرمايه‌گذاري اوراق تعاون، اوراق حق‌تقدم تسهيلات مسكن اعطا مي‌گردد. همچنين دارندگان اوراق مي‌توانند با استفاده از ظرفيت‌هاي بازار سرمايه و فرابورس اقدام به مبادله اوراق نمايند.

رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك توسعه تعاون در مورد طرح مفيد گفت: مشتريان با توديع سپرده‌هاي خود از نرخ سود حداكثر سه‌درصدي بهره‌مند مي‌گردند و هم‌زمان امكان بهره‌گيري از تسهيلات ارزان‌قيمت 2 درصدي را خواهند يافت. او در انتها با معرفي طرح «فرصت» گفت: آن دسته از مشترياني كه در قبال ترهين وثيقه ملكي، تسهيلاتي را از بانك توسعه تعاون دريافت نموده‌اند، مي‌توانند با تبديل وثيقه ملكي به سپرده سرمايه‌گذاري، نسبت به آزادسازي وثيقه ملكي خود اقدام نمايند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون