• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4453 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ شهريور

در جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران قوا صورت گرفت

تصويب مقررات لازم براي اجراي پروژه‌هاي نفتي

سي و هشتمين جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي با حضور سران سه قوه روز شنبه برگزار شد. در اين نشست ادامه مباحث گذشته درباره سه موضوع «اصلاح نظام يارانه پنهان انرژي»، «اصلاح و يكپارچه‌سازي نظام مالياتي و تامين اجتماعي» و «مولدسازي و مديريت دارايي‌هاي دولت» پيگيري شد نماينده دستگاه‌هاي ذي‌ربط نظرات و گزارش‌هاي خود را در اين خصوص ارايه كردند.

به گزارش فارس، در ادامه اين جلسه رييس كل بانك مركزي گزارشي از خدمات بانك‌ها خصوصا براي تامين مالي بنگاه‌هاي توليدي با هدف رونق توليد و نيز در مورد اقدامات جديد در زمينه برنامه اصلاح نظام بانكي به اعضاي شورا ارايه كرد.» شوراي هماهنگي از رييس كل بانك مركزي خواست ضمن تقويت نقش بانك‌ها در ايجاد رونق اقتصادي بر انجام اصلاح نظام بانكي براساس تدابير تصويب شده اقدام شود.

همچنين در اين جلسه سران سه قوه ضمن تاكيد بر ادامه مقابله جدي، هوشمندانه و منصفانه با فساد، آسيب‌شناسي روند مقابله با فساد اقتصادي و ضرورت اصلاحات موردنياز در اين روند را لازم دانستند و خواستار انجام اصلاحات ساختاري در ابعاد مختلف، كمك به برقراري شفافيت بيشتر و تدوين يك نظام جامع اطلاع‌رساني شدند.

در ادامه نشست، موضوع چگونگي اجراي پروژه‌هاي نفتي با حضور وزير نفت در جلسه مطرح و مصوبات لازم براي ادامه اجراي پروژه به تصويب رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون