• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4453 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ شهريور

ويژه

«طراوت» بانك صادرات چگونه در پي تحقق «رونق توليد» است؟

بانك صادرات در راستاي حمايت از توليد اقدام به اجراي طرح طراوت با هدف تامين نقدينگي واحدهاي توليدي در قالب عقد خريد دين و اعتبارات اسنادي كرده است.

به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران به نقل ازخبرگزاري بسيج، چند ماهي است كه سال ۹۸ از سوي مقام معظم رهبري سال رونق توليد ملي نام گرفته است. اين فرمان در وهله اول بايد تمام بخش‌ها و ساز و كارهاي اقتصادي كشور را مشغول كند و البته پس از گذشت مدتي مي‌تواند در تمام بخش‌ها و سازمان‌هاي اقتصادي و اجتماعي كشور نمود داشته باشد. با اعلام شعار سال از سوي ايشان، تمامي سازمان‌ها و ارگان‌هاي حاكميتي و ملي مختلف اقدامات مناسبي براي حمايت و ارتقاي سطح توليد كشور بنا نهادند. اما در اين بين بنگاه‌هاي اقتصادي و به خصوص بانك‌هاي كشور با در اختيار داشتن منابع مالي و پولي مناسب، از توانمندي بالقوه مناسبي براي رونق و حمايت از توليد ملي برخوردارند از طرفي نيز استفاده از طرح‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي جديد و جذاب مي‌تواند ضمن افزايش انگيزه‌هاي مردم امكان مشاركت در طرح‌هاي بانكي و در انتهاي آن توليد را سرعت بخشد.

گزارش بسيج حاكي از آن است كه بانك صادرات ايران با در اختيار داشتن سابقه طولاني در امر بانكداري كشور براي نخستين‌بار در راستاي حمايت از توليد ملي طرحي به عنوان طراوت را هم‌راستا و هم جهت با بيانات مقام معظم رهبري در سال ۹۸ كليد زده است.

 

اپليكيشن آسياتك به‌روزرساني شد

شركت آسياتك در راستاي افزايش رضايت مشتريان و با هدف ايجاد سهولت در دسترسي مشتركين به خدمات اين شركت، اپليكيشن خود را به روز رساني كرده و در دسترس مشتركين قرار داد.

به گزارش روابط عمومي آسياتك، با رشد تكنولوژي و همه‌گير شدن استفاده از موبايل به عنوان اصلي‌ترين و عمومي‌ترين وسيله ارتباطي در جهان، استفاده از اپليكيشن‌هاي كاربردي افزايش يافته است.

بر همين اساس مشتركين آسياتك مي‌توانند در قسمت «سرويس‌هاي من» اپليكيشن آسياتك، همه سرويس‌هاي آسياتكي خود از جمله TD LTE، VOIP و ADSL و غيره را مشاهده كرده و صورتحساب‌ها، سوابق پرداخت‌ها و ساير موارد را مديريت كنند.

مشتركين آسياتكي مي‌توانند با مراجعه به آدرس Apps.asiatech.ir پس از نصب اپليكيشن كاربردي آسياتك، 40 امتياز باشگاه مشتريان آسياتك نيز دريافت كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون