• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4455 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

در هفته دوم ليگ ايتاليا چه گذشت؟

كوليبالي ناپولي را كشت

هفته دوم سري آ ايتاليا به پايان رسيد و تيم‌هاي مدعي همچنان روي نوار بردهاي پياپي هستند. در اولين بازي هفته بولونيا موفق شد اسپال را شكست بدهد. آث ميلان، اولين بازي روز شنبه را با برتري پشت سر گذاشت. شاگردان جامپائولو با گل دقيقه 12 هاكان چالهان اوغلو موفق شدند از سد برشا عبور كنند تا بعد از شكست هفته اول مقابل اودينزه، هواداران پرتعداد اين تيم به ادامه فصل اميدوار بشوند. مشكي‌قرمزهاي ايتاليايي در اين بازي نمايش خوبي ارايه دادند. در دومين بازي روز شنبه و مهم‌ترين ديدار هفته، تيم‌هاي يوونتوس و ناپولي مقابل يكديگر قرار گرفتند. دانيلو كه در دقيقه 15 به جاي دي‌شيليو وارد زمين شده بود، در دقيقه 16 موفق شد اولين گل بازي را وارد دروازه ناپولي كند. گونسالو ايگواين در دقيقه 19 براي دومين بار دروازه الكس مرت را باز كرد. نيمه اول با همين نتيجه به نفع يووه به پايان رسيد و گمان مي‌رفت كه شاگردان مائوريتسيو ساري به يك پيروزي ساده دست پيدا كنند. اگر تا اين لحظه كسي در ناپل اميدوار به كام‌بك بود، با گلي كه در دقيقه 60 كريس رونالدو به ثمر رساند ديگر هيچ كس اميدي به بازگشت به اين بازي نداشت. نتيجه سه بر صفر شد و ناپولي 30 دقيقه فرصت داشت تا نتيجه را جبران كند. اما به يك‌باره و در عرض تنها 2 دقيقه، مانولاس و لوزانو در دقايق 66 و 68 دروازه شزني را باز كردند تا شاگردان كارلتو يك امتياز مسابقه را در يك قدمي خودشان ببينند. فشار بازيكنان ناپولي لحظه به لحظه بيشتر مي‌شد تا اينكه در دقيقه 81 دي‌لورنزو گل سوم ناپولي را به ثمر رساند و استاديوم آليانز تورين را در سكوت فرو برد. اشتباهات ماتياس دي‌ليخت در اين مسابقه روي هر سه گل ناپولي مشهود بود و به نظر مي‌رسد اين بازيكن نتوانسته با تفاوت سطح اورديويزي هلند و سري‌آ ايتاليا كنار بيايد. در حالي كه همه منتظر بودند بازي با نتيجه مساوي به پايان برسد، كاليدو كوليبالي توپ ارسالي از سمت چپ خط دفاعي را مي‌خواست به كرنر بفرستد، اما برخورد توپ به زانوي پاي چپش توپ را به تور دروازه چسباند تا بازي 4 بر 3 به نفع يووه بشود.

يكشنبه، با دربي دلا كاپيتاله آغاز شد. الكساندر كولاروف در دقيقه 17 رم را از لاتزيو پيش انداخت و شاگردان سيمونه اينزاگي هر چه فشار مي‌آوردند، نمي‌توانستند راهي به سمت دروازه رمي‌ها پيدا كنند. سرانجام در دقيقه 59 لوييز آلبرتو موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند تا استاديوم المپيكو كه يك دست آبي‌پوش شده بود به هوا برود. در ديگر بازي مهم اين هفته، اينتر ميلان مدعي اين فصل، مهمان كالياري بود. شاگردان كونته در دقيقه 25 با گل مارتينز از حريف پيش افتادند. اما برتري اينتري‌ها محسوس نبود و سرانجام 50 جائو پدرو موفق شد دروازه سمير هندانويچ را باز كند و كار را به تساوي بكشاند. اما در دقيقه 72، روملو لوكاكو، چهره جديد و محبوب اينتري‌ها موفق شد از روي نقطه پنالتي دروازه كالياري را باز كند و حساب كار را دو بر يك به نفع اينترميلان بكند. اينتر با اين برتري 6 امتيازي شد.

تنها تيمي كه تا پايان هفته دوم به غير از اينترميلان و يوونتوس، موفق شده هر 6 امتياز ممكن را كسب كند تورينو است. آنها روز يكشنبه در يك بازي سخت و فرسايشي موفق شدند آتالانتا را با نتيجه 3 بر 2 شكست بدهند. اين نتيجه در حالي رقم خورد كه تا دقيقه 57 بازي دو بر يك به نفع آتالانتا بود. آتالانتا يكي از تيم‌هايي است كه از سري آ اين فصل در ليگ قهرمانان حضور دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون