• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4455 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

خواب خرگوشي رئال و بارسا

حمله سرخ‌پوست‌ها به لاليگا

سومين هفته لاليگا هم به پايان رسيد و همچنان رئال و بارسا در خواب غفلت به سر مي‌برند و اين اتلتيكو مادريد با هدايت ديه‌گو سيمئونه است كه رقبا را يكي پس از ديگري از پيش‌رو برمي‌دارد تا تنها تيم 9 امتيازي ليگ اسپانيا باشد.

در اولين ديدار هفته، سويا به مصاف سلتاويگو رفت. سويلي‌ها مي‌توانستند با پيروزي در اين مسابقه خانگي به صدر جدول تكيه بزنند، اما رقيب سرسختانه مبارزه كرد و گل دقيقه 81 فرانكو واسكس را در دقيقه 83 توسط دنيس سوارس پاسخ گفت. سويا با اين تساوي 7 امتيازي شد و به رده سوم جدول رسيد.

شنبه، روزي بود كه هواداران بارسا با توجه به نمايش فوق‌العاده هفته قبل توقع داشتند تيم والورده راهش را به سمت موفقيت پيدا كند؛ اما خبري از اين اتفاقات خوش نبود. اوساسونا موفق شد با ارايه يك نمايش جنگجويانه برابر بارسايي كه بدون مسي و سوارس هيچ زهري ندارد يك امتياز كسب كند. روبرتو تورس در دقيقه 7 دروازه ترشتگن را باز كرد و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد. در نيمه دوم اما شاگردان والورده به خودشان آمدند و با گل‌هاي فاتي و آرتور، از حريف پيش افتادند. اما جرارد پيكه با يك اشتباه بچه‌گانه مرتكب خطاي هند پنالتي شد و روبرتو تورس موفق شد دومين گل خودش را به ثمر برساند و يك امتياز شيرين براي تيمش به ارمغان بياورد. آنسو فاتي موفق شد با گلي كه وارد دروازه اوساسونا كرد، ركورد جوان‌ترين گل‌زن تاريخ بارسلونا را به نام خودش ثبت كند. گريزمان در اين مسابقه تنها 30 بار توپ را لمس كرد كه اين بدترين عملكرد دوران حضور او در بارسا بود. در ديگر بازي مهم شنبه، بيلبائو موفق شد با 2 گل سوسيه‌داد را شكست بدهد و به رده دوم جدول برسد.

يكشنبه روزي بود كه مادريدي‌ها مي‌خواستند با توجه به لغزش مجدد بارسا، فاصله‌شان را با اين تيم افزايش بدهند. اتلتيكو مادريد تا دقيقه 19 دو بر صفر از ايبار عقب افتاد و گمان مي‌رفت كه شاگردان الچولو هم بنا دارند اين فصل را مانند ساير غول‌ها با لغزش‌هاي عجيب آغاز كنند. اما در دقيقه 27 ژائو فليكس، گران‌ترين خريد تاريخ اتلتيكو مادريد كه هنوز يك تين‌ايجر است، با گلي ديدني فاصله را كم كرد و در ابتداي نيمه دوم ويتولو كار را به تساوي كشاند. بازي داشت با همين نتيجه به پايان مي‌رسيد كه در دقيقه 91 توماس گل سوم اتلتيكو مادريد را وارد دروازه ايبار كرد تا باز هم شاهد شادي‌هاي ديوانه‌وار ديه‌گو سيمئونه باشيم. كام‌بك ديدني شاگردان ال‌چولو، سرخ‌پوست‌ها را به صدر جدول بازگرداند و باعث شد آنها تا پايان هفته سوم، تنها تيمي باشند كه تمام امتيازات ممكن را كسب كرده‌اند.

در مهم‌ترين ديدار هفته، ويارئال ميزبان رئال مادريد بود. جرارد مورنو در دقيقه 11 دروازه كورتوآ را روي اشتباه راموس باز كرد. تيم زيدان بسيار در هم ريخته و شلخته بازي مي‌كرد و سطح بازي اين تيم، چيزي در حد بدترين روزهاي دوران سولاري يا بنيتس بود. در آخرين ثانيه‌هاي نيمه اول يك بر دو يوويچ با كارواخال توپ را در دهانه دروازه به گرت بيل رساند و وينگر ولزي رئال ساده‌ترين كار را انجام داد و دروازه را باز كرد. در دقيقه 74 شوت سركش باكا توسط كورتوآ دفع شد، اما توپ به موي گومز رسيد و او به راحتي دروازه را باز كرد. كار داشت با همين نتيجه به پايان مي‌رسيد كه توپ‌گيري مودريچ در ميانه ميدان، گرت بيل را صاحب توپ كرد و او با يك شوت ديدني دروازه را باز كرد. گرت بيل در دقيقه 93 بعد از دو گلي كه به ثمر رساند دو بار هم كارت زرد گرفت و اخراج شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون