• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4463 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور

ويژه

قدرداني رييس دفتر رييس‌جمهور از بانك صادرات در رونق توليد

رييس دفتر رييس‌جمهور از مديرعامل بانك صادرات ايران در خصوص «نحوه اجرا و اثرات طرح اعتباري ويژه توليد، طراوت» قدرداني كرد. به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران دكتر محمود واعظي، رييس دفتر رييس‌جمهور از نحوه اجرا و اثرات طرح ويژه اعتباري توليد (طراوت) و عملكرد اعتبارات اعطايي به مشتريان بانك صادرات ايران در قالب اين طرح قدرداني كرد.

در گزارش حجت‌الله صيدي، مديرعامل بانك صادرات ايران به دفتر رييس‌جمهور، عملكرد اعتبارات اعطايي به مشتريان در قالب طرح طراوت طي 4 ماه ابتداي سال ٩٨ ارايه شد كه بر اساس آن، مانده اعتبارات اسنادي داخلي ريالي مدت‌دار گشايش شده (ثابت واحدهاي توليدي) اين بانك به ٤٥ هزار و ٥٩٥ ميليارد ريال رسيده است. همچنين مانده تنزيل اعتبارات اسنادي داخلي ريالي مدت‌دار در قالب عقد خريد دين بابت ٥٣ واحد توليدي ١١ هزار و ٣٥٨ ميليارد ريال بوده است. تا پايان تير ماه سال جاري براي ٥٢ هزار و ٣٣٤ نفر كارت اعتباري مرابحه به منظور مصارف خرده‌فروشان و مصرف‌كنندگان نهايي توسط بانك صادرات ايران در قالب طرح طراوت صادر شده كه مانده آن به ١٠ هزار و ٢٥٥ ميليارد ريال رسيده است. در طرح «طراوت» واحدهاي توليدي كه محصولات خود را به صورت نسيه به خريداران در ازاي اعتبارات اسنادي داخلي ريالي مدت‌دار صادره توسط شعب بانك صادرات ايران بفروشند، مي‌توانند از تسهيلات ريالي در قالب عقد خريد دين براي تنزيل اعتبارات اسنادي داخلي ريالي مدت‌دار گشايش شده در شعب بانك صادرات ايران بهره‌مند شوند.

تخفيفات هيجاني لوازم مدرسه در جشنواره شهروند

همزمان با شروع سال تحصيلي جديد، فروشگاه‌هاي شهروند ملزومات تحصيلي دانش‌آموزان را با كمترين قيمت نسبت به سطح بازار عرضه مي‌كنند. آغاز فصل بازگشايي مدارس و لزوم تامين و اقلام مورد نياز دانش‌آموزان با كيفيت استاندارد و قيمت مناسب، مديريت شهري را بر آن داشت تا همسو با مسووليت‌هاي اجتماعي و حمايت از اقتصاد خانوار، اقلام تحصيلي و ضروري دانش‌آموزان را با حداقل قيمت نسبت به سطح بازار تامين كند. فروشگاه‌هاي شهروند در اين ايام نيز همانند تمام سال همراه شهروندان بوده و طي رايزني‌هاي متعددي كه با تامين‌كنندگان ملزومات تحصيلي انجام داده، انواع دفاتر، كوله‌پشتي و كيف مدرسه را با كمترين قيمت به مشتريان عرضه مي‌كنند به ‌طوري كه قيمت نهايي اين محصولات 15 تا 30 درصد نسبت به بازارهاي مشابه در سطح شهر پايين‌تر است.

 

رشد 1009 درصدي در گشايش اعتبار اسنادي داخلي پاسارگاد

بانك ‌پاسارگاد با هدف اعتمادسازي و فراهم آوردن شرايط لازم براي انجام معامله بدون ريسك براي طرفين قرارداد از ابتداي سال 1398 تاكنون با رشدي معادل 1009 درصد، اقدام به گشايش بيش از 24 هزار ميليارد ريال اعتبار اسنادي داخلي كرد و موفق شد، سهم اول بازار در ميان بانك‌هاي خصوصي را از آن خود كند. به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، اين بانك با ارايه خدمات گشايش اعتبار اسنادي داخلي در قالب بسته حمايتي، زمينه‌ ايجاد فضايي قابل اعتماد و بدون ريسك را در معاملات تجاري فراهم كرد‌ه‌ كه مورد استقبال تجار و فعالان اقتصادي قرار گرفته ‌است؛ به ‌طوري‌ كه با توسعه خدمات‌رساني و گشايش بيش از 24 هزار ميليارد ريال اعتبار اسنادي داخلي در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 1009 درصدي در ارايه اين خدمت در بانك ‌پاسارگاد هستيم. همچنين در پي استقبال بسيار خوب مشتريان، رشدي معادل 240 درصد در تعداد پرونده‌ها و مشتريان استفاده‌كننده از اين خدمات حاصل شده‌ است. بر اساس اين خبر در اين طرح، خريداران با بهره‌مندي از خدمات گشايش اعتبار اسنادي داخلي مي‌توانند از مزايايي نظير تامين كالا يا مواد اوليه با حداقل نقدينگي، دريافت اعتبار با كارمزد كمتر از تسهيلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجراي كامل تعهدات توسط ايشان و اطمينان از كيفيت كالاي مورد معامله برخوردار شوند. فروشندگان نيز ضمن اعتماد به خريدار از دريافت كامل مبلغ قرارداد فروش اطمينان حاصل مي‌كنند. تسهيل مبادلات تجاري و انعطاف‌پذيري متناسب با نياز مشتري از ديگر ويژگي‌هاي اعتبار اسنادي داخلي بانك‌ پاسارگاد هستند. اعطاي تسهيلات ارزان‌ قيمت و صدور انواع ضمانت‌نامه بانكي از ديگر خدمات بسته حمايتي بانك ‌پاسارگاد است كه از دو سال پيش و به‌ منظور كمك به افزايش توليد و اشتغال‌آفريني به مشتريان ارايه مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون