• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4468 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۳۰ شهريور

ليگ قهرمانان با ناكامي بزرگان آغاز شد

زيدان و اين تيم بي‌رمق

علي كربلايي

 

 

بعد از شكست ليورپول و چلسي و تساوي تيم‌هاي بزرگي مثل بارسلونا، دورتموند و اينتر در روز اول، روز دوم هم با شكست سنگين رئال مادريد و تساوي تيم‌هاي تاتنهام، اتلتيكو و يوونتوس همراه شد تا ليگ قهرمانان اين فصل براي طرفدارانش با پيش‌بيني ناپذير بودن و شگفتي‌سازي آغاز شود.

رئال مادريد در حالي به پاريس مي‌رفت كه توماس توخل مثلث كاواني، نيمار و امباپه را در اختيار نداشت و خيال زيدان كمي از بابت زهر خط حمله پاريس راحت بود. البته كه ليست غايبان رئال هم طولاني بود و بازيكناني مثل سرخيو راموس، مودريچ و ايسكو در ليست لوس بلانكوس حضور نداشتند. زيدان همه آنچه را در چنته داشت، به زمين فرستاد و مجبور شد از خامس رودريگس كه مورد غضبش بود، استفاده كند. در خط حمله توقع مي‌رفت با اضافه شدن ادن هازارد به تركيب، رئال تيم زهرداري بشود اما اين فرضيه حداقل در اين بازي درست از آب درنيامد و كهكشاني‌ها شب سختي را پشت سر گذاشتند. آنخل دي‌ماريا، ستاره آرژانتيني سابق رئال در پيراهن پاريس غوغا كرد و دو بار موفق شد، دروازه تيبو كورتوآ را باز كند. دي‌ماريا در شب فوق‌العاده‌اش فرصت هت‌تريك كردن هم داشت كه با يك چيپ بي‌دقت اين شانس را از دست داد. در واپسين دقايق بازي، مونيه گل سوم را به ثمر رساند.

در ديگر ديدار مهم چهارشنبه شب، اتلتيكو مادريد ميزبان يوونتوس بود و در يك نبرد سراسر هيجان با تساوي دو گله كار دو تيم به پايان رسيد. اتلتيكويي‌ها مانند هميشه تا پاي جان مبارزه كردند و بازي دو بر صفر باخته را با تساوي عوض كردند. آخر بازي، سيمئونه جوري خوشحالي كرد كه فصل گذشته بعد از برد دو بر صفر مقابل يووه چنين خوشحالي كرده بود. نيمه اول اين مسابقه بدون گل به پايان رسيد اما در شروع نيمه دوم، خوان كوادرادو با يك شوت فني و زيبا يكي از زيباترين گل‌هاي اين هفته ليگ قهرمانان را به ثمر رساند. در دقيقه 64 متوئيدي دومين گل يووه را هم به ثمر رساند تا ساري خيالش از پيروزي راحت بشود. اما ساويچ در دقيقه 70 اختلاف را به حداقل رساند و در دقيقه پاياني مسابقه كرنر ارسالي تريپيه روي سر هكتور هررا نشست و كار به تساوي كشيده شد.

ساير نتايج شب دوم ليگ قهرمانان به اين شرح است. بايرن مونيخ 3 بر صفر ستاره سرخ را شكست داد. من‌سيتي با همين نتيجه شاختار را در هم كوبيد و دينامو زاگرب 4 بر صفر آتالانتا را تحقير كرد. كلوب بروژ و گالاتاساراي بدون گل مساوي شدند و المپياكوس با تساوي 2 گله تاتنهام را متوقف كرد. باير لوركوزن در خانه دو بر يك از لكوموتيو مسكو شكست خورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون