• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4477 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

5 قتل زنجيره‌اي كه يك زن به تنهايي انجام داد

سوالي كه براي من در طول فيلم به وجود آمده بود اين است چرا از بازيگران چهره جاي بعضي شخصيت‌ها استفاده نكرديد؟

براي ما مهم بود از بازيگراني در اين فيلم بهره ببريم كه اين قضيه را لمس كرده‌اند و مهين را مي‌شناسند و خودشان هم علاقه داشته باشند اما واقعيتش را بخواهيد براي بازيگران شناخته‌ شده بودجه بالايي هم نداشتيم البته كه اعظم عرفاني اين نقش را به خوبي ايفا كرده است. در ساخت فيلم مهين آنچه هدفمان بود، اين بود كه بازسازي‌ها شبيه فيلم آرشيوي نباشد و جداي از آن قرار بگيرد. دلمان مي‌خواست آنقدر داستانمان را براي مخاطب خوب روايت كنيم كه اين دو يعني بخش فيلم‌هاي آرشيوي و بازسازي با وجود تفاوتي كه با هم دارند از هم تمييز داده نشود.

با تمام اين صحبت‌ها تجربه ساخت فيلم در ژانر وحشت براي شما بايد جالب باشد، موافقيد؟

ترس اينكه محيط و شرايط تو را به ترس وادار كند براي من مهم است. من دوست دارم در اين فضا كار كنم. خيلي به تكان‌هاي مفرط دوربين براي القاي ترس اعتقادي ندارم. دلم مي‌خواهد التهاب در فضا باشد و مخاطب را بگيرد.

به نظر مي‌رسد، فيلم پتانسيل جذب مخاطب را دارد به شرط اينكه معرفي خوبي از آن به عمل بيايد. به نظر شما آيا فيلم در گروه «هنر و تجربه» به خوبي نشان داده مي‌شود؟

خيلي خوب است كه گروه سينمايي «هنر و تجربه» فضايي را براي ديدن فيلم‌هاي مستند فراهم كرده اما همين كافي نيست و فيلم‌ها بايد بيشتر ديده شوند. منظورم اين است كه فقط اكران كافي نيست و بايد براي ديده شدن فيلم‌ها هم كاري كنند و دامنه تبليغات خودشان را براي جذب مخاطبان بيشتر گسترش بدهند. در آخر از دوستانمان در قوه قضاييه نهايت تشكر را داريم كه دسترسي ما را به تصاوير و پرونده مهين امكان‌پذير كردند و البته نويد يك همكاري طولاني‌مدت را به ما و ساير فيلمسازان داده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون