• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4494 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۰ مهر

اوج هيجان در فوتبال آلمان

بايرن متزلزل و فشرده‌ترين جدول اروپا

بوندس‌ليگا به هفته هشتم رسيده و ليگي كه عادت داشتيم بايرن مونيخ را در آن با اختلاف در صدر ببينيم، فشرده‌ترين جدول بين ليگ‌هاي معتبر اروپايي را دارد. فاصله تيم اول تا نهم جدول در ليگ هجده تيمي آلمان تنها 2 امتياز است و يك تساوي يا شكست، مي‌تواند جايگاه تيم‌ها را در جدول تا هشت رتبه جابه‌جا كند.

مسابقات هفته هشتم روز جمعه با ديدار تيم‌هاي فرانكفورت و باير لوركوزن آغاز شد كه اين ديدار با برتري سه بر صفر فرانكفورت همراه شد. فرانكفورت با اين برد 14 امتيازي شد و رده هشتم جدول آمد. روز شنبه در مهم‌ترين بازي بايرن مونيخ مهمان آگسبورگ بود و 30 ثانيه پس از شروع مسابقه دروازه‌اش را باز شده ديد. لواندوفسكي در دقيقه 14 و گنابري در دقيقه 49 گل‌زني كردند تا بايرن از حريف پيش بيفتد، اما دقايق پاياني هم مانند دقايق نخستين براي باواريايي‌ها خوب پيش نرفت و فينبوگاسن در دقيقه 92 موفق شد دروازه مانوئل نوير را باز كند. بايرن مونيخ تا پايان هفته هشتم تنها در چهار ديدار به برتري رسيده و با 15 امتياز در رده سوم جدول قرار دارد. لايپزيش و وولسفبورگ، دو تيم مدعي اين فصل فوتبال آلمان در ردبول آره‌نا به مصاف هم رفتند و در نهايت كارشان با تساوي يك گله به پايان رسيد. وولسفبورگ 16 امتيازي در رده دوم جدول است و لايپزيش 15 امتيازي در رده پنجم قرار گرفته است. يونيون برلين، تيمي كه اولين حضور تاريخي‌ا‌ش در بوندس‌ليگا را تجربه مي‌كند به مصاف فرايبورگ 14 امتيازي رفت و موفق شد با پيروزي دو بر صفر هفت امتيازي شود و از منطقه سقوط فاصله بگيرد. فرايبورگ در صورت پيروزي در اين مسابقه صدرنشين بوندس‌ليگا مي‌شد. وردربرمن و هرتابرلين، تيم‌هايي كه در كمركش جدول قرار دارند نيز با تساوي يك گله به كارشان پايان دادند. دوسلدورف و ماينتس، تيم‌هاي قعرنشين جدول در يك نبرد مهم به مصاف هم رفتند كه ميزبان موفق شد با يك گل به برتري برسد و 7امتيازي شود.

دورتموند در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي هفته با تك گل ماركو رويس مونشن گلادباخ را شكست داد و به رده چهارم آمد. گلادباخ با وجود قبول اين شكست، همچنان صدرنشين بوندس‌ليگاست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون