• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4532 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ آذر

ويژه

برخورد با پيامك‌هاي
تبليغاتي مزاحم

برخورد با افرادي كه با شماره‌هاي شخصي و سرشماره‎ها اقدام به ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي مي‌كنند، تشديد خواهد شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شبكه خبر، مديركل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌كننده سازمان تنظيم مقررات گفت: به زودي در قرارداد‌ها بندي اضافه خواهد شد كه اگر مشترك از سيم‌كارت خود براي پيامك‌هاي مزاحم استفاده كند، امكان ارسال پيامك براي تمام سيم‌كارت‌هاي متعلق به او غيرفعال خواهد شد. قره‌داغي سهم اپراتور ايرانسل از ارسال پيامك‌هاي مزاحم را ۸۰ درصد، همراه اول ۱۱ مميز ۷ دهم درصد و رايتل را ۶ مميز ۸ دهم درصد عنوان كرد. او با توجه به سهم هر يك از اپراتور‌ها در بازار گفت: از اين نظر اپراتور رايتل وضع خوبي ندارد. قره‌داغي گفت: طي دو هفته گذشته ۴ هزار و ۸۳۰ سيم‌كارت ارسال پيامك مزاحم را غيرفعال كرديم. قره‌داغي از مردم خواست اگر دريافت پيامك‌هاي تبليغاتي را غيرفعال كرده‌اند، اما هنوز از سرشماره‌هاي خاص پيامك دريافت مي‌كنند به سامانه ۱۹۵ اطلاع بدهند.

سرمايه‌هاي حوزه شهري مي‌تواند كشور را از ركود خارج كند

مشهد به لحاظ رشد اقتصادي رتبه يك را نسبت به كلانشهرهاي كشور دارد، مزيت اصلي شهر مشهد در رشد اقتصادي، زائران بارگاه حضرت رضا(ع) است و گلوگاه شاخص اقتصادي تقويت مراكز اقامتي است. محمدرضا كلايي عنوان كرد: با توجه به بازديدهاي زيادي كه در نمايشگاه‌هاي مختلف فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري داشتم اين نمايشگاه بسيار موفق است و به دور از تشريفات تلاش دارد تا دستاوردهاي اقتصادي مشهد را به سرمايه‌گذاران ارايه دهد. او با اشاره به اينكه شركت‌هاي خصوصي و دولتي زيادي در اين نمايشگاه شركت كرده‌اند، افزود: نتيجه برگزاري اين نمايشگاه و جذب سرمايه‌گذار، رشد دو درصدي اقتصادي شهر مشهد است. كلايي با بيان اينكه سطح سودآوري مشهد بسيار متفاوت‌تر از ساير كلانشهرهاست، تاكيد كرد:كلانشهر مشهد به ‌شدت در حال طي كردن گام‌هاي پايدارسازي اقتصادي است. شهردار مشهد با بيان اينكه سرمايه‌هاي حوزه شهري مي‌تواند كشور را از ركود خارج كند، گفت: اگر رشد اقتصادي كشور منفي باشد، رشد اقتصادي مشهد مثبت است و اميدواريم در سال آينده شاهد رشد دورقمي اقتصاد مشهد باشيم و مي‌توانيم با سرمايه‌گذاري در بخش ساختمان و خدمات نقش پيشران را داشته باشيم. او يادآور شد: با تشكيل سبد امن براي سرمايه‌گذاران بنا داريم كارخانه‌هاي نوآوري و كارهاي نوين و استارت‌آپي را راه‌اندازي كنيم. كلايي با اشاره به اينكه مشهد به لحاظ رشد اقتصادي رتبه يك را نسبت به كلانشهرهاي كشور دارد، عنوان كرد: مزيت اصلي شهر مشهد در رشد اقتصادي، زائران بارگاه حضرت رضا (ع) است و گلوگاه شاخص اقتصادي تقويت مراكز اقامتي است.

بانك پاسارگاد براي دانش‌آموزان
سپرده افتتاح مي‌كند

بانك‌پاسارگاد در راستاي توسعه خدمات خود و ايجاد آمادگي براي دانش‌آموزان جهت بهره‌مندي از خدمات بانكي به عنوان آينده‌سازان كشور، سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه‌مدت دانش‌آموزي افتتاح مي‌كند. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه‌مدت دانش‌آموزي كه براي دانش‌آموزان مقطع تحصيلي متوسطه افتتاح خواهد شد، مي‌تواند به عنوان ابزاري مناسب جهت آموزش نوجوانان در خصوص انجام عمليات بانكي همچنين ايجاد زمينه مناسب براي مديريت هزينه‌ها و شكل‌گيري استقلال آنها در انجام امور بانكي و اقتصادي و توسعه دانش مالي و بانكي آنها در آينده باشد. بر اساس اين خبر، بانك‌پاسارگاد در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي علاوه بر واريز مبلغ 500 هزار ريال به عنوان هديه جهت افتتاح حساب، هيچ‌گونه كارمزدي نيز هنگام گشايش سپرده و صدور كارت اخذ نخواهد كرد. دانش‌آموزان با افتتاح اين حساب، كارت نقدي با عنوان «كارت دانش‌آموز» با طرح اختصاصي دريافت خواهند كرد. همچنين سود اين سپرده 10 درصد به صورت ماه‌شمار، مشابه با ساير سپرده‌هاي كوتاه‌مدت عادي، محاسبه و پرداخت خواهد شد. گفتني است، شعبه‌هاي بانك‌پاسارگاد در سراسر كشور و مركز مشاوره و اطلاع‌رساني اين بانك به شماره 82890 آماده پاسخگويي به سوالات و ارايه اطلاعات تكميلي هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون