• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4549 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۹ دي

عملكرد بسيار مناسب همراه اول نسبت به ساير اپراتورها در زمينه كيفيت سرويس

سعيد ميرزاپور

 

 

بر اساس گزارش سازمان تنظيم مقررات، همراه اول نسبت به دو اپراتور ديگر شكايات بسيار كمتري در ماه آذر در زمينه كيفيت سرويس‌دهي دريافت كرده است. همراه موبايلستان باشيد تا اطلاعات بيشتري در اين خصوص به دست آوريم.

چندي پيش سازمان تنظيم مقررات سامانه‌اي را در خصوص رسيدگي و پاسخ‌گويي به شكايت كاربران اپراتور‌ها راه‌اندازي كرد. كاربران از طريق اين سامانه مي‌توانند شكايت خود را در بخش‌هاي مختلف نظير اينترنت، مكالمات و در كل كيفيت سرويس در سامانه ثبت كنند. سازمان تنظيم مقررات نيز در انتهاي هر ماه گزارش كاملي از ميزان شكايات هر اپراتور منتشر مي‌كند تا كاربران نيز از عملكرد كلي اپراتور‌هاي كشور مطلع شوند.

اما با مقايسه اعداد و ارقام موجود در گزارش شهريور و آذر مي‌توان به اطلاعات جالبي پي برد. اطلاعاتي كه مي‌توانند كاربران را در انتخاب اپراتور مناسب ياري كنند. همان طور كه گفته شد يكي از اصلي‌ترين شاخص‌هاي اين گزارش، بحث كيفيت سرويس است و ما نيز در اين مقاله از موبايلستان قصد داريم 3 اپراتور تلفن همراه كشور را در اين مبحث به خصوص اينترنت با يكديگر در ماه‌هاي شهريور و آذر مقايسه كنيم. با نگاهي كلي به گزارشات سازمان تنظيم مقررات مي‌توان متوجه شد، تعداد شكاياتي كه در حوزه كيفيت سرويس اينترنت از ايرانسل در شهريور ماه ثبت شده 131 شكايت بوده كه اين ميزان در آذر به 346 شكايت رسيده و رشد عجيب 164 درصدي را شاهد بوده است. از سوي ديگر همراه اول در شهريور ماه تعداد 165 شكايت داشت كه در آذر به 195 شكايت رسيده و رشد معقول 18 درصدي داشته است. البته بايد توجه داشت كه ميزان كاربران همراه اول و ايرانسل نسبتا نزديك به يكديگر است و اين رشد عجيب شكايت نسبت به ايرانسل تا حدودي مي‌تواند براي كاربران در زمينه كيفيت سرويس‌دهي اين اپراتور نگران كننده باشد. رايتل نيز با توجه به اينكه نسبت به دو اپراتور ديگر تعداد كاربران كمتري دارد در شهريور ماه امسال 16 شكايت داشته كه اين ميزان در آذر ماه با 137 درصد رشد به 38 شكايت رسيده است. با اين اوصاف مي‌توان نتيجه گرفت كه اپراتور اول كشور در زمينه كيفيت سرويس عملكرد بسيار خوبي نسبت به دو اپراتور ديگر داشته و كاربران مي‌توانند با خيال راحت‌تري همراه اول را براي مكالمات، پيامك و اينترنت انتخاب كنند. نظر شما در اين خصوص چيست؟ نظرات خود را از طريق بخش ديدگاه‌ها با ما و كاربران موبايلستان در ميان بگذاريد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون