• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4549 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۹ دي

ويژه

رونمايي از سرويس كارت به كارت كيپاد

كيف پول موبايلي كيپاد، محصول بانك‌ پاسارگاد كه از اواخر اسفند سال 1397 در دسترس مشتريان قرار گرفت در كمتر از يك سال از شروع فعاليت با استقبال كم‌نظير كاربران مواجه شد به‌ طوري‌ كه در حال حاضر 111/111/1 نفر اقدام به نصب اين برنامه كرده‌اند. به گزارش روابط ‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، كيف پول موبايلي كيپاد در راستاي گسترش و توسعه خدمات خود در نسخه جديد مخصوص سيستم عامل اندرويد، اقدام به ارايه خدمت انتقال وجه كارت به كارت كرده و از طريق آن امكان انتقال وجه از مبدا 23 بانك فراهم شده است. اين خدمت به زودي براي سيستم عامل IOS نيز ارايه خواهد شد. همچنين به زودي بانك‌هاي ديگر نيز به عنوان بانك مبدا به اين برنامه افزوده خواهند شد.بر اساس اين خبر «كيپاد» در راستاي توسعه و تسهيل راهكارهاي پرداخت‌الكترونيك از طريق تلفن همراه هوشمند طراحي شده است. اين برنامه بهترين راهكار براي انجام تراكنش‌هاي خرد بانكي است كه با به ‌كارگيري آن نياز به استفاده از رمز دوم براي هر پرداخت برطرف شده است.همچنين براي رفاه حال كاربران با اضافه شدن قابليت‌هاي جديد، اپليكيشن كيپاد تبديل به يك سيستم يكپارچه براي پرداخت شده كه علاوه بر انتقال وجه توانسته با رابط كاربري جذاب خود، خدمات پرداخت ويژه‌اي نظير پرداخت عوارض آزادراهي، دريافت و پرداخت قبض برق، استعلام و پرداخت بدهي تردد در محدوده طرح ترافيك و كنترل آلودگي هوا، خريد شارژ و بسته اينترنتي، انتقال اعتبار از كيف پول به كيف پول، انتقال اعتبار از كيف پول به حساب بانكي بدون كارمزد و از طريق شماره شبا و در نهايت خريد اشتراكي تلويزيون اينترنتي آيو همراه با تخفيف را به كاربران خود ارايه دهد.اين محصول قابليت نصب روي تمامي گوشي‌هاي مجهز به سيستم عامل‌هاي اندرويد و IOS را داراست و هم‌اكنون هر دو نسخه روي سايت بانك پاسارگاد، سايت كيپاد و نسخه اندرويدي آن در فروشگاه‌هاي نرم‌افزار كافه بازار، چارخونه و مايكت ارايه شده است.اپليكيشن كيپاد با هدف ارايه خدمات الكترونيك به شهروندان و فرهنگ‌سازي حذف كاغذ در زمينه كمك به محيط‌زيست و تسهيل راهكارهاي پرداخت خرد الكترونيكي در حال توسعه قابليت‌هاي خود در محيطي امن همراه با ايجاد تجربه‌اي خوشايد براي مشتريان است.

تعهد به انتشار 1400ميليارد تومان اوراق مشاركت نوسازي بافت پيراموني حرم

نوبخت با بيان اينكه علاوه بر تبصره 5 كه بيشتر چگونگي توزيع انواع اوراق و اسناد خزانه را توضيح مي‌دهد تبصره 18 را نيز داريم، اظهار كرد: در تبصره 18 مبالغ كافي براي نوسازي بافت‌هاي فرسوده، حاشيه‌نشيني و بازآفريني شهري در نظر گرفته شده است. معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور درخصوص مجوز انتشار اوراق مشاركت 1400 ميليارد توماني كه براي اجراي زيرساخت‌هاي بافت پيراموني حرم مطهر از سوي دولت وعده داده شده است، گفت: اين موضوع جزو تعهدات و مصوبات دولت است و ما پاي تعهد خودمان هستيم و اين موضوع از سوي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان درحال پيگيري است. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد، محمدباقر نوبخت در حاشيه مراسم آغاز عمليات اجرايي پروژه مشاركتي فاز چهارم پروژه مسكوني- تجاري «زندگي» در رسالت ۸۱ افزود: قطار شهري جزو برنامه‌هاي مشاركت دولت و شهرداري‌هاست و تاكنون 50 درصد هرآنچه اوراق مشاركت براي احداث قطارشهري‌ها منتشر شده است. او اضافه كرد: براي كمك به احداث خطوط قطار شهري كه به تمامي زائران حضرت رضا (ع) خدمات‌رساني مي‌كند نيز پاي تعهدمان هستيم.

شناسايي محل دپوي 60 هزار ليتر سوخت قاچاق در ميناب

سرپرست پايگاه درياباني ميناب گفت: با هوشياري و تيزبيني مرزبانان اين شهرستان محل دپوي 60 هزار ليتر سوخت قاچاق در لابه لاي جنگل‌هاي دريايي حرا شناسايي و كشف شد. سرهنگ «مجيد كريم‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: مرزبانان اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و همكاري مرزنشينان منطقه مطلع شدند، قاچاقچيان اقدام به جاسازي و دپوي مقاديري سوخت قاچاق درون محفظه‌هاي پلاستيكي در لابه‌لاي جنگل‌هاي دريايي حرا كرده‌اند.

تقدير مديران انجمن پالايشگاه‌هاي روغن سازي ايران از عملكرد اسحاقي

مديران انجمن پالايشگاه‌هاي روغن‌سازي ايران طي مراسمي از عملكرد موفق مهندس عيسي اسحاقي، مدير عامل سابق شركت نفت ايرانول و نايب رييس انجمن تقدير و تشكر كردند. به گزارش انجمن پالايشگاه‌هاي روغن‌سازي ايران، در اين جلسه مديران عامل شركت‌هاي بهران، نفت پارس، سپاهان و بازرس انجمن طي سخناني ضمن تاكيد بر عملكرد موفق مهندس اسحاقي طي 6 سال گذشته با توجه به آمار و ارقام اين شركت بورسي اعلام كردند: او علاوه بر عملكرد موفق به عنوان با سابقه‌ترين عضو و نايب رييس، تعامل بسياري خوبي را با ديگر اعضا داشت و ضمن سخت بودن كار در ايرانول، گام‌هاي توسعه‌اي خوبي در اين شركت برداشت و پيشرفت شركت ايرانول در اكثر شاخص‌ها قابل توجه بوده و نگاه ويژه ايشان به نيروي انساني از او مديري محبوب و دوست‌داشتني براي ما و كاركنان ايرانول ساخته بود.

افتتاح 2 طرح بزرگ صنعتي در استان اردبيل با حضور رييس‌جمهور

با حضور حسن روحاني، رييس‌جمهور كشورمان و رضا رحماني، وزير صنعت، معدن و تجارت 2 طرح بزرگ صنعتي در استان اردبيل به بهره‌برداري مي‌رسد.به گزارش شاتا، در جريان سفر هيات دولت به استان اردبيل، طرح توليد انواع خودروي سنگين و طرح توسعه توليد انواع تاير خودروي سنگين به افتتاح مي‌رسد.شركت كاميون‌سازي حديد مبتكران كه در شهرستان مشكين‌شهر احداث شده است در زمينه توليد انواع كاميونت، كاميون كشنده، شاسي درايو، موتور ديزلي، ليفتراك و لودر فعاليت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون