• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4556 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

پيدا و پنهان

خريد و فروش امتياز مسكن ملي در پرديس متوقف شد

مديرعامل شركت عمران پرديس از توقف خريد و فروش امتياز طرح ملي مسكن با ورود جدي وزير راه و شهرسازي، دادستان و فرماندار اين شهر خبر داد. هدايت اظهار كرد: خوشبختانه با ورود بسيار جدي وزير راه و شهرسازي، دادستان و فرماندار پرديس، بحث خريد و فروش امتياز واحدهاي طرح ملي مسكن در مراحل اوليه متوقف شد. وي با تاكيد بر اينكه امروز هيچ خريد و فروشي در بحث امتياز طرح ملي مسكن نداريم، افزود: با يك برنامه‌ريزي مناسب هماهنگي‌هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته كه حتي يك واحد از طرح ملي مسكن به دست دلالان نخواهد افتاد.

تغيير نام چند فرودگاه و آزادراه به شهيد سليماني

وزارت راه و شهرسازي اعلام كرد: نام چهار زيرساخت حمل‌ونقل به‌ شهيد سپهبد قاسم سليماني تغيير نام يافته است. فرودگاه بين‌المللي اهواز، آزادراه تهران-ساوه-سلفچگان، پايانه مرزي مهران، پل كيلومتر ۲۱۴ آزادراه اصفهان-شيراز و ايستگاه راه‌آهن كرمان به نام شهيد سپهبد قاسم سليماني تغيير نام يافت.

هشدار تايلند به امريكا در خصوص تشديد تنش‌ها با ايران

پيمچانوك وونكرپن، وزير بازرگاني تايلند اقدامات اخير امريكا را موجب وارد كردن شوك شديد به بازارهاي ارز و بورس و افزايش فوري قيمت طلا و نفت دانسته و به امريكا در خصوص تشديد تنش‌ها با ايران هشدار داده است. وونكرپن چشم‌انداز ميان‌مدت و بلندمدت اقتصاد جهاني را تحت تاثير افزايش تنش‌ها منفي ارزيابي كرد و افزود: اطمينان فعالان تجاري و مالي به بازارها تضعيف شده است. اگر چه احتمال مي‌رود كه در مجموع، اقتصاد جهاني نسبت به سال قبل بهبود پيدا كند، اما اين تنش‌ها مسلما ريسك كاهنده‌اي بر سر راه رشد اقتصادي جهاني خواهد بود.

بازگشت دوباره بورس به تعادل 4 روز زمان مي‌برد

مهدي طحاني، كارشناس بورس و بازار سرمايه در خصوص سقوط شاخص بورس اوراق بهادار در اولين روز هفته تحليل خود را اين‌گونه بيان كرد: شاخص بورس تا بيش از ۱۶ هزار واحد سقوط كرده است، البته شاخص قبل از وقوع اتفاقات اخير هم به نظر مي‌رسيد كه يك اصلاحي را در اين هفته داشته باشيم. او تاكيد كرد: حدود دو تا سه روز زمان مي‌برد تا بازار اين اثر خيلي منفي و ناراحت‌كننده را در خود هضم كند و قيمت‌ها درست شود. به نظر اين كارشناس سه تا چهار روز كاري، زمان لازم است تا بازار سرمايه به حالت تعادل خودش برگردد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون