• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4559 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ دي

سرنوشت متفاوت دو مسافر

گروه اجتماعي| صبح روز چهارشنبه بود كه پرواز بويينگ ۷۳۷ از تهران به مقصد كي‌يف دچار سانحه شد و مسافران آن همگي جان خود را ازدست دادند. اين خبر گرچه شوك بزرگي براي همه مردم ايران و حتي بسياري از كشورهاي جهان بود، ولي در اين بين دو نفر از شهروندان كشورمان بيش از بقيه شوك‌زده شده بودند.
دو بازمانده‌اي كه قرار بود همان روز سوار پرنده فولادين اوكرايني شوند اما عمرشان به دنيا بود. پيمان سرلك، بازيكن ايراني تيم فوتسال
كبه يونايتد فرانسه يكي از همين مسافران است كه قرار بود يكي از مسافران پرواز بويينگ ۷۳۷ به مقصد كي‌يف باشد اما با كنسل كردن بليت خود به نوعي از مرگ نجات يافت.

او در صفحه شخصي خود عنوان كرده كه قرار بوده يكي از مسافران اين پرواز باشد، اما بليت خود را كنسل كرده است. سرلك با انتشار كارت پرواز خود به اين موضوع اشاره كرده است. بدين ترتيب او اولين نجات يافته اين پرواز نام گرفت. ماجراي دومين بازمانده از مسافرت با اين هواپيما اما جالب‌تر است. شهبازي يكي ديگر از دو بازمانده از هواپيماي اوكرايني، ساعت چهار بامداد سوار بر خودروي لكسوز پسرش در مسير سوادكوه به تهران در حال حركت بود كه به دليل سرعت غيرمجار، توسط پليس متوقف و به خاطر داشتن خلافي بالاي يك ميليون تومان هم خودرويش توقيف مي‌شود. راننده مذكور كه ۵۵ سال سن دارد و داراي يك شركت بازرگاني است در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ساعت 4:30 صبح پليس جلوي خودروي من را گرفت و گفت: «شما شاكي داريد و خودروي شما توقيف است.» او در ادامه با تشريح آن لحظات گفت: وقتي هم كه جزييات را جويا شدم، گفتند به خاطر جريمه بالاي دو ميليون تومان بايد خودروي شما توقيف شود. اما اين پايان ماجرا نبود. شهبازي كه بايد خود را به پرواز مي‌رساند، به سرعت جريمه را به صورت اينترنتي پرداخت مي‌كند تا خودرو ترخيص شود، اما هنگامي كه قبض پرداخت را به پليس ارايه مي‌دهد به او مي‌گويند: خودرو به نام شما نيست و آن را تحويل نمي‌دهيم. او در اين مورد مي‌گويد: هر چه كه اصرار كردم بايد به پرواز برسم موافقت نكردند و درنهايت يك خودروي عبوري گرفتم و به سمت فرودگاه رفتم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون