• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4576 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن

رئال با گل كريم فاتح مادريد شد

اتلتيكومادريد هفته گذشته مقابل لگانس با تساوي بدون گل متوقف شد، هفته قبل‌تر دو بر صفر به ايبار باخته بود و اين هفته مقابل رئال مادريد در سانتياگو برنابئو شكست خورد تا ماحصل سه بازي اخيرش تنها يك امتياز باشد. در سمت مقابل رئال مادريد آماده زيدان بدون ستاره‌هايي مثل ادن هازارد و گرت بيل، موفق شد در اين ديدار سخت هم پيروز شود تا روند بردهاي اين تيم ادامه داشته باشد. رئال مادريد از شكست دو بر صفر بارسلونا مقابل والنسيا نهايت بهره را برده و فرصت صدرنشيني را از دست نداده و موفق شده فاصله 3 امتيازي با صدر جدول را با وجود تقويم سخت بازي‌هايش حفظ كند.

زيدان در ابتداي بازي با چيدمان چهار- پنج- يك روانه ميدان شد و موفق نشد در نيمه اول خطري روي دروازه سرخ‌پوست‌هاي مادريد ايجاد كند و خوش‌شانس بود كه موقعيت‌هاي اتلتيكومادريد در اين نيمه تبديل به گل نشد. در ابتداي نيمه دوم زيدان ايسكو و توني كروس را از زمين بازي خارج كرد و لوكاس واسكس و وينيسيوس جونيور را وارد بازي كرد. به اين ترتيب چيدمان رئال تغيير كرد و با حضور دو وينگر، به سيستم چهار- سه- سه كه در اغلب بازي‌ها جواب داده برگشت. در دقيقه 56 كريم بنزما روي ارسال مندي در مقابل دروازه تقريبا خالي قرار گرفت و با يك ضربه ساده موفق شد توپ را به تور دروازه اوبلاك بچسباند تا در جدول گلزنان لاليگا با سيزده گل در تعقيب لئو مسي چهارده‌گله باشد. رئال 49 امتيازي شد و فاصله‌اش با اتلتيكومادريد به 13 امتياز رسيد؛ اين فاصله در سال‌هاي اخير كم‌سابقه است و هرگز تيم ال‌چولو قافيه را در ليگ اينطور واگذار نكرده بود. اتلتيكو با اين نتيجه ممكن است جايگاهش در رده پنجم جدول را هم از دست بدهد و براي كسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا دچار مشكل بشود. با وجود اينكه 16 بازي باقي مانده تا ليگ تمام شود، از دست رفتن قهرماني براي سيمئونه و تيمش مسجل است، اما اينكه آيا مرد آرژانتيني نيمكت روخي بلانكوس مي‌تواند تيمش را احيا كند تا به كورس سهميه بازگردد يا خير را گذر زمان ثابت مي‌كند.

زيدان اين فصل راه پيروزي در تمام بازي‌ها را كشف كرده و در روزهايي كه تيمش عملكرد تعريفي و چشم‌نوازي هم ندارد، در نهايت پيروز مي‌شود و سه امتياز را كسب مي‌كند. عملكرد بد بارسا باعث شده روزهاي بد ابتداي فصل فراموش شود و سرنوشت ليگ در دستان رئال مادريد باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون