• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4579 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن

ويژه

«همراه اول» حامي مسابقات بين‌المللي بدمينتون جام فجر

مسابقات بين‌المللي بدمينتون جام فجر با حمايت همراه اول آغاز شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مسابقات بين‌المللي بدمينتون جام فجر و انتخابي المپيك ۲۰۲۰ توكيو، روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن با حضور ورزشكاراني از ۱۴ كشور در شيراز آغاز به كار كرد. اپراتور اول تلفن همراه در راستاي عمل به مسووليت اجتماعي و حمايت از ورزش كشور از اين رويداد بين‌المللي كه تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد، حمايت كرده است.

اين مسابقات در تقويم جهاني فدراسيون بدمينتون به عنوان يكي از مهم‌ترين رويدادهاي اين ورزش به ثبت رسيده است و اين دوره در انتخابي سهميه المپيك ۲۰۲۰ توكيو و رده‌بندي جهاني (رنكينگ) تاثير زيادي دارد. بدمينتون‌بازان ۱۴ كشور امريكا، كانادا، برزيل، افغانستان، اسلواكي، عراق، اتريش، هند، ايسلند، بلژيك، پاكستان، اوكراين و بلغارستان به همراه تيم ملي كشورمان كه در اين دوره از مسابقات حضور دارند براي كسب جايزه ۲۵ هزار دلاري به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.

حضور همراه اول در نمايشگاه كار ايران همراه با اتاق يادگيري

همراه اول با شعار «يك همكاري معتبر» در سومين رويداد نمايشگاهي كار حضور دارد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، سومين نمايشگاه كار ايران به مدت سه روز از پنجشنبه (۱۷‌بهمن ماه) در محل بوستان گفت‌وگوي تهران آغاز به كار مي‌كند كه «همراه اول» نيز در سالن تهران غرفه ۶ حضور دارد. نمايشگاه كار، رويدادي است كه در آن سازمان‌ها با موقعيت‌هاي شغلي خود حاضر شده و فرصت مي‌يابند تا با كارجويان ملاقات كرده و در يك فضاي رقابتي نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام كنند. استخدام در معتبرترين سازمان‌هاي كشور، امكان ملاقات حضوري و گفت‌وگو با مديران جذب و استخدام و آشنايي با فرهنگ سازماني شركت‌هاي معتبر از جمله ويژگي‌هاي برگزاري اين رويداد براي كارجويان عنوان شده است. واحد منابع انساني همراه اول ضمن حضور در اين رويداد ملي، با برگزاري بيش از ۲۰ كارگاه تخصصي و تجربي در قالب اتاق يادگيري (Learning room) به انتقال دانش و تجارب در حوزه كاري نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور مي‌پردازد. در اين نمايشگاه سه روزه كارگاه‌هايي با عناوين «روندهاي جديد استخدام در ۲۰۲۰»، «چگونه در شركت‌هاي بزرگ استخدام شويم؟»، «مالي، شريك تجاري كسب و كار يك اپراتور»، «چگونه يك كمپين تبليغاتي طراحي كنيم؟»، «اقتصاد ديجيتال، دنياي جديدي كه در آنيم»، «طرح كسب و كار، چگونه كسب و كارمان را بازسازي كنيم»، «IOT، همه‌ چيز به هم وصل خواهد شد»، «AI، هوشي براي ساماندهي جنگل داده‌ها»، «بلاكچين، دنياي آينده تحت كنترل همه و هيچ‌كس»، «نقشه راه و تكنولوژي‌هاي اينترنت اشياء»، «۵G، نسل پنجم شبكه‌هاي موبايل» و «هوش مصنوعي در شبكه‌هاي نسل آينده موبايل» برگزار مي‌شود. حضور در اين كارگاه‌ها براي علاقه‌مندان آزاد و رايگان اعلام شده است. همراه اول با حضور در غرفه ۶ سالن تهران واقع در مجتمع نمايشگاهي بوستان گفت‌وگو، از ساعت 9:30 تا ۱۸ ميزبان بازديدكنندگان و كارجويان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون