• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4607 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

سيده فاطمه ذوالقدر سخنگوي كميسيون فرهنگي:

مسوولان براي نشاط مردم در خانه برنامه‌ريزي كنند

در اين روزها كه دغدغه سلامت جسم و روح هموطنان عزيزمان مطرح است براي جلوگيري از گسترش اين بيماري مسري، مرتب مردم را به خانه ماندن جهت در امان بودن از بيماري فرا مي‌خوانيم كه براي اين موضوع بايد برنامه‌ريزي كرد.

برنامه‌هاي ارايه شده براي مديريت زمان در خانه ماندن مردم در اين شرايط بايد سريع و با اطلاع‌رساني درست اجرايي شود. براي حال خوب مردم ارزش قائل شويم و اقدامات لازم را جهت برقراري نشاط اجتماعي يا حداقل در اين ايام جهت جلوگيري از آسيب روحي رواني هموطنان‌مان فراهم كنيم.

اينكه مردم براي مدت قابل توجهي در خانه بمانند كه قطعا موجب تنگ شدن عرصه و تحت فشار روحي قرار گرفتن مي‌شود، مستلزم برنامه‌ريزي از سوي مسوولان براي چگونه
پر كردن اين ايام است. البته اگر بتوانيم آن را ايام فراغت بناميم، چرا كه شهروندان، اين روزها، دغدغه بسياري دارند و فارغ از مسائل نيستند.

دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه از صدا و سيما گرفته تا وزارت بهداشت و وزارت گردشگري و وزارت جوانان و ارتباطات و معاونت زنان و خانواده و شهرداري‌ها و... موظف هستند جهت بهبود اوضاع روحي - رواني مردم و ترغيب به خانه ماندن، برنامه‌هاي مشاوره‌اي براي خويشتنداري و دوري از ترس و اضطراب، ارايه بازي و تفريحات آنلاين و انواع آموزش‌هاي لازم - براي ايام خوش بعد از اين بحران- و لذت بردن از كنار خانواده بودن و موارد بسيار ديگري را برنامه‌ريزي كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون