• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4610 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

ويژه

«كيف پول الكترونيكي پاسارگاد» ابزار كاهش مراجعه حضوري

برنامه كيف پول الكترونيكي بانك ‌پاسارگاد (كيپاد)، يكي از ابزارهاي بانكداري‌الكترونيك است كه مي‌توان با بهره‌مندي از خدمات آن، امور بانكي رايج را بدون مراجعه به شعبه‌ها انجام داد.  به گزارش روابط‌عمومي بانك پاسارگاد، در ايامي كه به دليل شيوع ويروس كرونا، اجتناب از تردد غيرضروري مهم‌ترين راه براي مبارزه با اين ويروس است، بهره‌مندي از ابزارهاي بانكداري ‌الكترونيكي مانند «كيپاد» مي‌تواند نقش بسزايي در كاهش مراجعه به شعبه‌ها داشته ‌باشد. هموطنان مي‌توانند با نصب و استفاده از اپليكيشن كيپاد، پرداختي امن، سريع و آسان را در حوزه‌هاي مختلف پذيرندگي كيپاد و عوارض جاده‌‌اي تجربه كنند. بر اساس اين خبر، استعلام و پرداخت قبض برق با قابليت گزارش پرداخت‌هاي قبل و دريافت فايل آخرين قبض، امكان انتقال وجه كارت به كارت، پرداخت قبض با شناسه قبض و شناسه پرداخت، انتقال اعتبار بين كاربران كيپاد، انتقال از كيف پول به حساب بانكي، پرداخت عوارض آزادراهي، پرداخت بدهي طرح ترافيك تهران، خريد بسته‌هاي اينترنت، امكان شارژ مستقيم تلفن همراه، امكان كمك به خيريه و خريد اشتراك تلويزيون اينترنتي آيو از جمله خدماتي است كه «كيپاد» ارايه مي‌دهد.

با سامانه #720٭ بيشتر  در خانه بمانيد

سامانه #720٭ با ارايه بخشي از خدمات بانكي به ‌صورت غيرحضوري مي‌تواند در كاهش مراجعه به شعبه‌ها نقش داشته باشد. به گزارش روابط‌عمومي بانك پاسارگاد، در سامانه #720٭ برخي خدمات بانكي مانند امكان پرداخت قبوض، امكان خريد شارژ، امكان خريد بسته‌هاي اينترنت، دريافت رمز پوياي كارت و رمز دو عاملي، پرداخت عوارض جاده‌اي، تبديل شماره شبا به سپرده يا كارت، دريافت موجودي كارت و امكان كمك به خيريه‌ها ارايه مي‌شوند.

فراهم سازي تشخيص كرونا  توسط  بانك‌ پاسارگاد

بانك ‌پاسارگاد با همكاري هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد از شركت‌هاي گروه مالي پاسارگاد، امكان ويزيت بيماران مشكوك به كرونا را به‌ صورت مجازي فراهم كرد.  به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، هلدينگ نسيم‌ سلامت پاسارگاد، به ‌منظور كمك به كادر پزشكي، براي تسريع در تشخيص بيماري كرونا و جلوگيري از شيوع اين بيماري، امكان ويزيت مجازي بيماران را از طريق دستگاه تله‌‌مديسين (Telemedicine) در پايگاه‌ تشخيص سيار در شهرستان قم فراهم كرد. به اين‌ترتيب هموطناني كه با بروز برخي علايم، مشكوك به ابتلا به بيماري كرونا هستند، با مراجعه به اين پايگاه به ‌صورت ويديويي، علايم خود را براي پزشكان مستقر در تهران بيان كرده و با توجه به شرح حال و دستورات پزشك، اقدامات لازم توسط پرستار مستقر در پايگاه انجام خواهد شد. بر اساس اين خبر، طي 3 روز گذشته تعداد 700 نفر از مراجعان از اين طريق توسط پزشكان متخصص ويزيت شده‌اند و از خدمات تخصصي تله‌مديسين استفاده كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون