• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4610 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

اجراي طرح ويژه صيانت از سلامت جامعه از سوي پليس

مراد مرادي‌كرناچي

از آنجايي كه همواره سلامت، امنيت و آرامش مردم، اصل اصيل فعاليت‌هاي پليس تهران بزرگ است، اجراي «طرح ويژه صيانت از سلامت جامعه» از سوي پليس، نمادي از تلاش‌هاي بي‌وقفه اين پليس در برهه حساس مقابله ملي با ويروس كروناست.
اينكه عده‌اي شهروندنما با احتكار و سوءاستفاده از استيصال و نياز مردم، اقلام بهداشتي را دپو كرده و در شرايط پيش آمده به دنبال سوداگري خود هستند، نشان مي‌دهد ويروسي كه امروز محتكران، سودجويان و دشمنان داخلي و خارجي به جان مردم انداخته‌اند به مراتب خطرناك‌تر از كروناست؛ ويروس «سودجويي و ايجاد ناامني رواني در جامعه».
اجراي طرح ويژه «صيانت از سلامت جامعه توسط پليس پايتخت» و ضربات مهلك پليس بر محتكران و سودجويان از سوي سربازان ولايت و حاميان شريعت اسلام در قالب مجموعه پرتلاش نيروي انتظامي، ناظر بر اين مدعاست كه پليس در تمامي صحنه‌ها به خصوص صحنه‌هاي پر مخاطره همواره حضور داشته و حامي ملت ايران بوده و با قاطعيت تا بازگشت به روال عادي زندگي از امنيت جاني و رواني شهروندان صيانت مي‌كند؛ كشف و ضبط محموله‌هاي بزرگ احتكار شده اقلام بهداشتي از جمله فعاليت‌هاي اين طرح ويژه است و به شهروندان اين اطمينان را خواهيم داد كه پليس با اقدامات خود و حضوري جدي‌تر عرصه را بر سوداگران و دلالان تنگ مي‌كند و اجازه جولان سودجويان را نمي‌دهيم.
گرچه شيوع بيماري چون كرونا، امري ناراحت‌كننده و نگران‌كننده براي همه آحاد جامعه است اما در عين حال مي‌تواند، آغازگر آهنگ همدلي بيشتر ميان مردم باشد.
همدلي و همراهي از نوع يكي شدن، كمك به همنوع و هم‌راستايي مردم و مسوولان، رهاورد ويروسي خطرناك است.
نقش‌آفريني بخش‌هاي مختلف پليس پايتخت و لزوم پاي كار آمدن ديگر مسوولان دلسوز در كنار از جان ‌گذشتگي پزشكان و پرستاران مي‌تواند نتايج خوبي به همراه داشته باشد چراكه در حال حاضر مهم‌ترين اولويت جامعه، صيانت از سلامت جسمي و رواني جامعه و بازگرداندن شرايط به روال عادي زندگي است.
معاون اجتماعي پليس پايتخت
 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون