• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4632 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۸ ارديبهشت

ويژه

اعلام ساعت كار شعبه‌هاي بانك ‌پاسارگاد از تاريخ 31 فروردين

بانك ‌پاسارگاد ساعت كار واحدهاي خود را از تاريخ 31 فروردين سال 1399 تا اطلاع ثانوي اعلام كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، كليه واحدهاي اين بانك اعم از شعبه‌ها و واحدهاي ستادي (جز شعبه‌ قشم) از تاريخ 31 فروردين سال 1399 تا اطلاع ثانوي در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الي 14 و در روزهاي پنجشنبه از ساعت 8 الي 12:30 آماده ارايه خدمات بانكي به مشتريان هستند.  همچنين شعبه ‌اين بانك در قشم در روزهاي شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الي 13:30 خدمات بانكي را به مشتريان ارايه مي‌دهد.  به هم‌ميهنان گرامي توصيه مي‌شود براي جلوگيري از شيوع اين بيماري و حفظ سلامت جامعه، با بهره‌مندي از خدمات بانكداري ‌الكترونيك اعم از بانكداري‌مجازي، همراه‌بانك پاسارگاد، سامانه پرداخت اينترنتي سايت بانك، كيپاد، تلفن‌بانك و سامانه #720* از مراجعه غيرضروري به شعبه‌هاي بانك‌ها خودداري كنند. مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك ‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنين سامانه CRM در سايت اين بانك به آدرس https://www.bpi.ir/crm به ‌صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به سوالات هموطنان هستند.


امكان واريز وجه نقد  در شعبه‌هاي بانك ‌پاسارگاد

بانك ‌پاسارگاد، جهت رفاه حال مشتريان و پيشگيري از انتقال ويروس كرونا از طريق اسكناس، امكان واريز وجه نقد را با استفاده از دستگاه‌هاي CRS، در 26 شعبه خود فراهم كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، دستگاه‌هاي «خودپرداز-خوددريافت» (CRS) علاوه بر ارايه خدمات دستگاه‌هاي خودپرداز (ATM)، امكان واريز وجه نقد به حساب مشتري را نيز فراهم مي‌كنند. به اين ترتيب كه مشتري از طريق اين دستگاه و با در اختيار داشتن كارت بانك ‌پاسارگاد قادر خواهد بود وجوه نقد خود را بدون مراجعه به شعبه به حساب خود واريز كند. برداشت وجه، انتقال وجه، دريافت مانده حساب، دريافت گردش حساب، خريد شارژ، تغيير رمز، پرداخت قبض، پرداخت تسهيلات، كمك به خيريه و... از ديگر خدمات دستگاه‌هاي CRS هستند. گفتني است به زودي تعداد بيشتري از شعبه‌هاي بانك ‌پاسارگاد مجهز به اين دستگاه خواهند شد.


واريز تسهيلات يك ميليون توماني براي بيش از 99 هزار نفر

طبق مصوبه ستاد ملي مبارزه با كرونا و با هدف حمايت از هم‌ميهنان در شرايط اقتصادي ناشي از شيوع ويروس كرونا، بانك‌ پاسارگاد براي بيش از 99 هزار نفر از مشتريان خود مبلغ ۱۰ ميليون ريال تسهيلات واريز كرد.  به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، در پي اعلام ليست سرپرستان خانوار متقاضي دريافت وام يك ميليون توماني، از سوي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و ابلاغ بانك ‌مركزي، اين تسهيلات به حساب مشترياني كه يارانه خود را از طريق بانك‌ پاسارگاد دريافت مي‌كنند، واريز شد. بانك پاسارگاد از دريافت‌كنندگان اين تسهيلات درخواست كرد به منظور جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، جهت دريافت اين وجه يا انجام تراكنش، از ابزارهاي بانكداري ‌الكترونيك اعم از دستگاه‌هاي خودپرداز، اينترنت‌بانك، موبايل‌بانك و... استفاده و از مراجعه به شعبه‌هاي بانك پاسارگاد خودداري كنند. گفتني است مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك ‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنين سامانه CRM در سايت اين بانك به آدرس
https://www.bpi.ir/crm به ‌صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به سوالات هموطنان هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها