• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4639 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت

چهارمين جلسه دادگاه مدير كانال «آمدنيوز» برگزار شد

«زم» و ردِ برخي اقارير مطرح‌شده در بازپرسي

چهارمين جلسه رسيدگي به اتهامات روح‌الله زم ديروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضي ابوالقاسم صلواتي برگزار شد. به گزارش خبرگزاري ميزان، در اين جلسه از دادگاه پرحاشيه مدير كانال تلگرامي آمدنيوز، رييس دادگاه از نماينده دادستان خواست تا با قرار گرفتن در جايگاه سوالاتش را مطرح كند و روح‌الله زم هم با حضور در جايگاه به اين پرسش‌ها جواب دهد. روح‌الله زم پس از حضور در جايگاه مدعي شد كه برخي اقاريرش پيش بازپرس را قبول دارد و برخي را نه. البته زم مدعي شد كه رفتار بازپرس شرعي، قانوني و انساني بود اما در عين حال اعلام كرد كه برخي موارد مطرح شده در اقاريرش را الان كه مرور مي‌كند، قبول ندارد. زم به اين پرسش نماينده دادستان كه «آيا قبول داريد به‌صورت گسترده مرتكب اقدام عليه امنيت داخلي و خارجي جمهوري اسلامي ايران شده‌ايد؟» پاسخ منفي داده و گفته است كه كار مطبوعاتي مي‌كرده. او معتقد است كه خبرنگار بوده و كار خبري مي‌كرد.
روح‌الله زم در اين جلسه دادگاه در پاسخ به برخي پرسش‌هاي ديگر نيز مدعي شد كه ماجرا را به ياد نمي‌آورد و همچنين اعلام كرد كه بعضي حرف‌ها را در شرايط خاصي مطرح كرده است. او اما درعين حال پذيرفت كه برخي عباراتي كه در برخي اخبار به كار برده، اشتباه بوده و بابت آنها ابراز پشيماني كرد.
 به‌گفته روح‌الله زم، او 7-6 جلسه با سرويس اطلاعات فرانسه داشته تا با آنها آشنا شده و در پاسخ به اين گفته نماينده دادستان كه «تو يك نيروي ضدامنيتي بودي، نه يك خبرنگار»، گفت: «مگر من فقط اين رابطه را داشتم؛ افراد ديگري هم در فرانسه با سرويس آنجا ملاقات دارند و تحت‌حفاظت هستند.» با پايان زمان دادگاه، پرسش و پاسخ ميان زم و نماينده دادستان به پايان رسيد و قاضي صلواتي اعلام كرد كه زمان جلسه بعدي متعاقبا اعلام مي‌شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون