• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4665 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۱ خرداد

ويژه

مراقب اسكناس و ايران‌چك‌هاي جعلي باشيد

كلاهبرداران و جاعلان همواره تلاش مي‌كنند با ارايه اسكناس‌ها و ايران‌چك‌هاي جعلي و تقلبي به شعب بانك‌ها به اهداف شوم خود دست پيدا كنند. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، يكي از مسائل و چالش‌هاي كاركنان شبكه بانكي در حوزه صف، دريافت اسكناس‌ها و ايران‌چك‌هاي جعلي از برخي مشتريان است كه در تلاشند پول‌هاي تقلبي و ناسالم را وارد جريان نقدي پول كنند. از اين رو، هوشياري كاركنان در شعب بانك‌ها و كنترل نكات ايمني در اين‌گونه مواقع، كلاهبرداران را در رسيدن به اهداف‌شان ناكام مي‌گذارد. ضروري است كه كاركنان در دريافت اين‌گونه اسكناس‌ها و ايران‌چك‌ها كنترل‌هاي لازم را صورت دهند و در انجام عمليات بانكي دقت نظر داشته باشند.


فعالسازي خدمات مبتني بر محتوا براي همراه‌اولي‌ها فقط با افزايش اعتبار

تمامي مشتركان همراه اول از اين پس براي استفاده از خدمات مبتني بر محتوا، بايد نسبت به افزايش اعتبار خود اقدام كنند. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همسو با دستورالعمل اعلامي از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، مشتركان همراه اول از اين پس مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره هشتاد مربع» نسبت به افزايش اعتبار يا استعلام اعتبار خود براي بهره‌مندي از اين خدمات اقدام كنند. طبق مصوبه جديد كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، كسر هزينه خدمات كاربران تنها از اعتبار خدمات مبتني بر محتواي‌شان امكان‌پذير است و مشتركان دايمي و اعتباري علاقه‌مند به استفاده از اين خدمات، مي‌توانند به ترتيب از صورتحساب يا شارژ سيم‌كارت‌شان جهت افزايش اعتبار خدمات مبتني بر محتواي خود استفاده كنند. در راستاي احترام به سليقه مشتركان، پنج بسته پيشنهادي به ترتيب با قيمت‌هاي ۵٠٠٠، ١٠٠٠٠، ٢٠٠٠٠، ٣٠٠٠٠ و ۵۰٠٠٠ تومان در نظر گرفته شده است كه پس از شماره‌گيري «ستاره هشتاد مربع» و انتخاب گزينه يك (افزايش اعتبار)، انتخاب هريك از آنها ممكن است. از اين پس هزينه تمامي خدمات مبتني بر محتواي كاربران از اين اعتبار كسر خواهد شد و در صورتي‌كه اعتبار خدمات مبتني بر محتوا براي مشتركي كافي نباشد، امكان ارايه خدمات به آن مشترك وجود نخواهد داشت و لازم است مشترك نسبت به افزايش اعتبار خود اقدام كند. مشتركان همراه اولي مي‌توانند در هر زمان با مراجعه به سامانه «همراه من» نسبت به مشاهده خدمات مبتني بر محتواي فعال خود اقدام كرده و در ادامه بسته به تمايل‌شان نسبت به مديريت خدمات خود اقدام كنند.


مشكلات نبايد مانع پيشرفت پروژه‌ها شود

مديرعامل «مجتمع فولاد خراسان» در بازديد از مراحل اجرايي كارخانه در حال احداث آهك شركت فولاديار گفت: حلقه‌هاي تامين براي توليد فولاد باكيفيت و با تكيه بر توانمندي‌هاي داخلي و پتانسيل‌هاي سرزميني بايد تكميل شود و مشكلات موجود نبايد مانع پيشرفت اين پروژه‌ها شود.
 به گزارش ماين نيوز، كسري غفوري همچنين با بيان اينكه نگاه فولادخراسان به شركت «فولاديار» از جنس نگاه به آينده و موفقيت همكاران سهام‌دارمان است، افزود: با اين نگاه برطرف كردن موانع كار اين شركت و توجه به نيازهاي آن براي ما حائز اهميت است. وي در جريان بازديد از روند اجرايي ساخت كارخانه آهك شركت فولاديار ابراز اميدواري كرد كه با راه‌اندازي اين كارخانه آهك، نياز فولاد خراسان به آهك در منطقه و با استفاده از منابع خود شهرستان نيشابور مرتفع شود. غفوري در جمع معاونان و مديران فولاد خراسان، كاركنان شركت فولاديار و دست‌اندركاران پروژه افزود: امروز بيش از هميشه فولاد خراسان در كنار توسعه و پايداري خود و به عنوان معين اقتصادي به دنبال ايفاي «مسووليت‌هاي اجتماعي» و «اشتغالزايي پايدار» در منطقه است و حمايت از شركت فولاديار و ايجاد حلقه‌هاي تامين مواد اوليه در حوزه بومي را با اين نگاه دنبال مي‌كنيم. در اين بازديد مديرعامل شركت فولاديار ضمن تشكر از حمايت‌هاي همه‌جانبه مجتمع فولاد خراسان در گذشته و حال و قدرداني از نگاه دكتر غفوري به تعامل با شركت فولاديار به عنوان يكي از بازوهاي مجتمع و عضوي از خانواده فولاد خراسان، گزارشي مختصر از عملكرد اين شركت و روند آماده‌سازي پروژه كارخانه آهك ارايه كرد. موسوي با اشاره به زمان بهره‌برداري از اين كارخانه افزود: اميدواريم طبق برنامه‌ريزي انجام‌شده، تا شهريورماه سال 1400 شاهد بهره‌برداري از اين كارخانه باشيم و به اندازه خود در رفع نياز‌هاي محلي و منطقه‌اي و حتي سرزميني و ايجاد اشتغال نقش داشته باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون