• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4678 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير

فرمانده انتظامي تهران بزرگ:

برخورد پليس با شبكه‌ها و سرشبكه‌هاي كودكان كار

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از برخورد پليس با شبكه‌ها و سرشبكه‌هاي به‌كارگيري كودكان كار و خيابان خبرداد. سردار حسين رحيمي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره نوع مواجهه پليس با كودكان كار اظهاركرد: ‌لازم است كه دو موضوع را از هم جدا كنيم، يك موضوع كودكان كار است كه اين افراد بايد مورد حمايت همه‌جانبه دستگاه‌ها و بخش‌هاي مختلف باشند و همه وظيفه داريم كه از آنها مراقبت كنيم. او ادامه داد: موضوع دوم افرادي است كه اقدام به سوءاستفاده و به‌كارگيري اين كودكان كرده‌اند. اينكه هر صبح  10‌نفر توسط فردي در سر يك چهارراه پياده شده و غروب آنها را جمع‌آوري كنند موضوعي است كه بايد نوع مواجهه با آن نيز متفاوت باشد و نگاه‌ دستگاه‌هاي مسوول، سمن‌ها و... بايد نسبت به اين موارد تفاوت داشته باشد. 
ما هم به عنوان پليس اجازه نمي‌دهيم تا افراد سودجو اين طور از اين كودكان سوءاستفاده كنند. رحيمي ادامه داد: در مورد كودكان كار ما در خدمت دستگاه‌هاي حمايتي و مراقبتي هستيم، اما در مورد گروه دوم اجازه را نمي‌دهيم كه افراد چنين رفتاري با كودكان داشته باشند و به همين دليل نيز قطعا با شبكه‌ها و سرشبكه‌ها و كساني كه چنين اقداماتي را انجام دهند، برخورد مي‌كنيم. 
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در مورد اينكه آيا تشديد برخورد با سرشبكه‌ها و شبكه‌ها انجام خواهد شد، گفت: اين موضوعي است كه پليس هميشه به آن توجه داشته؛ در گذشته هم مواردي بوده كه برخورد كرديم و مواردي هم هست كه در حال انجام تحقيقات و كار كردن روي آنها هستيم. رحيمي تاكيد كرد كه تمركز پليس در اين مورد برخورد با شبكه‌ها و سرشبكه‌هاي به كارگيري كودكان كار است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون