• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4678 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير

مدير تئاتر مستقل تهران مطرح كرد‌

فقط غُر مي‌زنيم

مدير تماشاخانه «مستقل تهران» با انتقاد از اينكه عده‌اي به جاي كار كردن فقط غر مي‌زنند، مي‌گويد: همان‌طور كه خيلي از هنرمندان براي بازگشايي سينماها تبليغ كردند، خوب است اين كار را در تئاتر هم انجام دهند تا مردم بدانند تئاتر هم روي صحنه است در حالي كه برخي‌ها بيشتر سبب بي‌اعتمادي شدند.
مصطفي كوشكي در گفت‌وگويي با ايسنا از ميزان استقبال مخاطب در اولين روزهاي بازگشايي تئاتر بيان كرد: وضعيت حضور مخاطب نسبت به شرايط بد نبوده و با دو نمايشي كه داشتيم تقريبا ظرفيت 50‌درصد را 
پر كرديم، ولي براي هفته جديد آمار كمي ضعيف است. در حالي كه اگر اطلاع‌رساني شده بود و تبليغات بيشتري از طرف اداره كل هنرهاي نمايشي انجام مي‌شد، مخاطب بيشتري را مي‌توانستيم جذب كنيم.
او افزود: در اين بين بچه‌هاي تئاتر و كمي هم پيشكسوت‌ها نسبت به حضور در سالن تئاتر هم براي اهالي اين حوزه و هم مخاطب بي‌اعتمادي ايجاد كردند، از آن سو اطلاع‌رساني هم اتفاق نيفتاد تا براي برگرداندن مخاطب به سالن‌ها فكري شود. اينها همه ضرر بزرگي به تئاتر و فرهنگ كشور است. اين خيلي دردناك و ترسناك است كه بين مخاطب و تئاتر و ساحت فرهنگ فاصله بيفتد.
اين كارگردان تئاتر با اشاره به تبليغ برخي هنرمندان در صفحه‌هاي شخصي خود براي دعوت مردم به سينماها گفت: همه چيز از خود ما شروع مي‌شود، اما متاسفانه هيچ‌كس كاري براي تبليغ تئاتر انجام نداده است. اداره كل هنرهاي نمايشي و خانه تئاتر به هر حال قدرت اجرايي دارند اما به نظر مي‌رسد همه كنار ايستاده‌اند و ما هم در حال غرق شدن هستيم. كلا انگار تعدادي پيرمرد هستيم كه فقط براي همه‌ چيز غر مي‌زنيم، وقتي تئاتر بسته است غر مي‌زنيم، وقتي باز مي‌شود غر مي‌زنيم. بهتر است كاري كنيم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون