• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4694 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۶ تير

قهرماني سرخ‌ها به تعويق مي‌افتد؟

فولاد هنوز كرونايي دارد

قرار بود امروز و از ساعت 21 پرسپوليس در ورزشگاه آزادي ميزبان فولاد اهواز باشد. سرخ‌هاي تهران در حالي آماده اين مسابقه شده بودند كه براي قهرماني تنها به 4 امتياز ديگر احتياج دارند. با اين حال و با وجود حضور مربيان پرسپوليس در كنفرانس خبري پيش از بازي، سازمان ليگ ظهر ديروز اعلام كرد كه اين مسابقه لغو و به زمان ديگري موكول شده است. طبق اعلام سازمان ليگ بازي دو تيم فعلا قرار است شنبه شب برگزار شود. 
دليل اين تصميم مثبت بودن تست كروناي بازيكنان فولاد در آخرين تست‌گيري اين تيم بوده است. فولاد خوزستان پيش از اين به خاطر ابتلاي بيش از 25 درصد از اعضاي تيمش مقابل نساجي و نفت مسجدسليمان نيز بازي نكرده بود. در تاريخ 14تير باشگاه فولاد اعلام كرد در تست بازيكنان اين تيم مشخص شده 11 بازيكن و 5 همراه باشگاه هنوز به كوويد 19مبتلا هستند.  به همين دليل بازي اين تيم با نساجي و صنعت لغو شد. اما با گذشت 11روز از آن زمان باشگاه فولاد دوباره اعلام كرد، تست بازيكنان اين تيم مجددا مثبت و نفرات جديدي نيز اضافه شده است. 
فولاد البته از هفته قبل بدون بازيكنان كرونايي مشغول تمرين شده بود اما حالا مشخص شده نمي‌تواند مقابل پرسپوليس بازي كند. نكته‌اي كه بايد به آن توجه داشت اين است كه معلوم نيست با توجه به نتايج آخرين تست فولادي‌ها چطور قرار است بازي با تعويقي 48 ساعته برگزار شود؟ با توجه به جديدترين تحقيقات پزشكان فرد مبتلا از زمان مثبت شدن تست بايد حداقل 14 روز قرنطينه شود. حال اگر تست بازيكنان فولاد در تاريخ 25 تير مثبت شده چرا اين تيم بايد روز شنبه بازي كند؟ اگر قرار است، فولاد بدون كرونايي‌هايش به مصاف سرخ‌ها برود اين تعويق براي چيست و اگر قرار است، بازيكنان مبتلاي اين تيم برگردند 48 ساعت نمي‌تواند زمان مناسبي باشد. 
با اين وجود استقلال ديگر تيمي كه تعداد مبتلاي زيادي به بيماري كرونا به ثبت رسانده بودبا اعلام پزشك اين باشگاه مبني بر منفي شدن تست 5 مبتلاي اين تيم، مشكلي براي حضور در مسابقات ندارد و بايد در بازي جمعه مقابل صنعت نفت آبادان به ميدان برود. گفته مي‌شود استقلال اين‌بار براي اينكه دچار مشكلات بازي با فولاد نشود با پرواز چارتر راهي آبادن مي‌شود و همه پروتكل‌هاي بهداشتي را در سخت‌گيرانه‌ترين حالت ممكن رعايت خواهد كرد. 
رقابت‌هاي هفته بيست‌وپنجم فوتبال كشور امروزبا بازي دو تيم ذوب‌آهن و ماشين‌سازي تبريز در اصفهان آغاز مي‌شود. روز جمعه نيز ساير رقابت‌هاي اين هفته به انجام مي‌رسد و در مهم‌ترين ديدار تراكتور و سپاهان در تبريز به مصاف هم مي‌روند. پارس جنوبي و شهرخودرور، دو تيمي كه همين چند روز پيش تغييراتي در كادر فني خود داشتند به مصاف هم مي‌روند. در ديگر ديدارها گل‌گهر با شاهين شهرداري ديدار قعر جدولي‌ها را برگزار مي‌كنند و سايپا و پيكان در دربي خودروسازان به مصاف هم مي‌روند. نساجي و صنعت نفت هم در ورزشگاه وطني قائم‌شهر با يكديگر روبه‌رو مي‌شوند. در جدول رده‌بندي ليگ برتر پرسپوليس با 56 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي سپاهان و شهرخودرو دوم و سوم هستند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون